TripAdvisor

Geschikt voor: Romantisch, Barscene, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Beyoğlu
8 oktober 2019 beoordeeld

Adembenemend uitzicht, mooie ambiance, goed eten en uitstekende bediening. Lokale wijnen waren verassend lekker. Bovendien waren de prijzen zeer aantrekkelijk. Leuk gesprek gehad met eigenaresse Yasemin Alkaya over Istanbul. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2019
5Kat, Konuk İlişkileri Müdürü van 5. Kat Restaurant & Cafe Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2019

We are really happy to heard that you enjoyed your time. Hope to see you again!

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker! En hele goede service! Wel onze duurste avond maar ook de leukste. Dus dat was het zeker waard!

Datum van bezoek: augustus 2019
5Kat, Konuk İlişkileri Müdürü van 5. Kat Restaurant & Cafe Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Dear guest, thank you for visiting us and your review. Looking forward to host you again

1 augustus 2019 beoordeeld

We hebben erg lekker gegeten, prachtig uitzicht, heerlijke cocktails en ontzettend vriendelijke bediening! Wij werden geholpen door Murat, hij adviseerde ons goed over het eten en was zeer behulpzaam. Wij zullen hier zeker een keer terug komen!!

Datum van bezoek: augustus 2019
5Kat, Konuk İlişkileri Müdürü van 5. Kat Restaurant & Cafe Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In de ochtend even langs gegaan en geprobeerd te reserveren. Hoewel vol geboekt mochten we een plekje aan de bar. In de middag werd ik gebeld dat er vanaf 18:30 uur een tafel voor ons was gereserveerd. De tafel bleek aan de rand van het terras met het meest fantastische uitzicht. De 3 voorgerechten die we met 4 hebben gedeeld bleken nog te ruim. Allemaal lekker en typisch Turks. De hoofdgerechten (wij aten 2 keer vis, 1 maal pasta en 1 vlees) waren uitstekend. Aangevuld met ruime wijnkeuze en super vriendelijke bediening is 5 Kat wel een absolute topper. Na 5 dagen Istanbul en dus even zoveel ontbijten, lunches en diners - die allemaal goed waren - was dit toch wel een hele fijne afsluiter

Datum van bezoek: mei 2019
5Kat, Konuk İlişkileri Müdürü van 5. Kat Restaurant & Cafe Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2019

Dear guest, very happy to hear you enjoyed your time at 5.Kat. Hope to host you again.

24 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wow... wat een geweldig restaurant! We hebben hier heerlijk gegeten met een fantastisch uitzicht op de Bosporus. De bediening was bijzonder attent zonder teveel aanwezig te zijn, het eten was geweldig en de sfeer een beetje relaxed Frans, net als de muziek. Let op: de voorafjes zijn flinke porties, ook al neem je ‘small’.
Eigenlijk wilden we hier nooit meer weg!

Datum van bezoek: april 2019
5Kat, Konuk İlişkileri Müdürü van 5. Kat Restaurant & Cafe Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2019

Thank you very much, happy to hear you enjoyed your time in here...

Reizigers die 5. Kat Restaurant & Cafe Bar bekeken, bekeken ook

In 5. Kat Restaurant & Cafe Bar geweest? Deel je ervaringen!