“Heerlijk!!!”

Geclassificeerd als nr. 58 van 16.629 Restaurants in Istanbul
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Sultanahmet
18 juli 2019 beoordeeld

Eten was echt voortreffelijk! Ik ben begonnen met een salade (groot bord met tomaat; sla; komkommer; wat olijven en ui) en daarna de gegrilde Kofte met een vers gebakken brood! Oh my oh my oh my heb echt lekker & goed gegeten. Personeel was zeer vriendelijk! Lieten me op mijn gemak eten en kwamen voldoende vragen of alles naar wens was. Zeer zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

1 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant met prettige bediening in Sultanahmet. Oa gespecialiseerd in steaks, die dan ook heerlijk waren. Lekkere voorgerechten. Voor Istanbul matig hoge prijzen. Tegenvaller was dat er op de rekening service kosten berekend waren, fooi van ca. 15%. Staat niet op menu vermeld.

Datum van bezoek: december 2018
23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ,dikke aanrader
De curry gegeten de mixed gril heerlijk mals vlees. En de lams stoof met vruchten is ook een 10+

Datum van bezoek: oktober 2018
Üzeyir Ş, Sahibi van Mr Cook Cafe & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Geachte gast

Hartelijk dank voor uw reactie. We zullen je graag weer zien Groeten

Mr. Cook Family

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mr Cook is n toprestaurant Heerlijk eten en fantastische bediening! Mr Cook maakt n dagje rondstruinen in Sultanahmet compleet

Datum van bezoek: mei 2018
28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de testi kebab en die was erg lekker! Ook hebben we een geweldige gezellige avond gehad met Izzet onze ober. Bedankt voor alles!

Datum van bezoek: januari 2018
Üzeyir Ş, Yönetici van Mr Cook Cafe & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2018

Beste gast,

Dank u voor uw reactie. Het is zeer belangrijk om een goede service te bieden voor ons, we zijn blij dat u tevreden bent.

We zouden blij zijn om je weer te zien

Reizigers die Mr Cook Cafe & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Mr Cook Cafe & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!