Bankerhan Hotel
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
The Purl Hotel(Istanbul)
Anemon Galata(Istanbul)
12 april 2016 beoordeeld

Dit boetiekhotel heeft een modern design en is ideaal gelegen. Je kan te voet naar alle grote trekpleisters en de metro, tram en overzetboten zijn slechts op enkele minuten stappen. De wijk is leuk met zijn kunstige uitstraling, leuke restaurants, bars en winkels.
Onze kamer (5e verdieping) was heel proper en niet heel ruim maar het uitzicht op de Bosporus, de Aya Sophia en andere Moskeeën van Sultanahmet en de Bazaarwijk was schitterend. Het prima ontbijt bestaat uit vers brood, kaassoorten, ontbijtgranen, noten, gedroogde abrikozen, zonnebloempitten,...
Het personeel is heel vriendelijk en geeft tips voor restaurants, belt om te reserveren enz....Een echte aanrader.

Kamertip: Vraag naar een "seaview" kamer!
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
3 juni 2015 beoordeeld

Ik heb al vaak een stedentrip gemaakt en hierbij in leuke hotels gezeten maar nog nooit in zo'n geweldig hotel als Banker Han. Het hotel heeft een hip modern design (maar wel kleinschalig) en bij de eerste stap naar binnen voel je je meteen welkom. Het personeel is ontzettend vriendelijk en heeft ons goede tips gegeven over restaurants waar wij heerlijk hebben gegeten. Daarnaast hadden wij een perfecte kamer die alles had wat je maar wilde: een heerlijk bed, douche en een mooi uitzicht over de Bosphorus. Ten slotte is ook de locatie ideaal. Je kunt vanaf hier lopen naar alle grote trekpleisters en de metro is ook op een paar minuten afstand. De wijk is erg leuk om te verblijven met leuke restaurants en bars.
Wij gaan zeker nog een keer terug naar het prachtige Istanbul en verblijven hierbij zonder twijfel in het Banker Han!

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Bankerhan, General Manager van Bankerhan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2015

Dearest Eva, van harte bedankt!!! We are so glad that you had an amazing time in Istanbul and hope you will never forget the beautiful view from your room :o)).

Wishing you a wonderful Summer and we all hope to welcome you back soon.

Sandra Anido & The Banker Han Team

16 mei 2018 beoordeeld