“Goede locatie, mooi hotel, goede service”
Beoordeling van Bankerhan Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Bankerhan Hotel
Beoordeeld als nr. 11 van 1.163 hotels in Istanbul
23 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Schoon en stijlvol hotel, ik heb er 3 heerlijke dagen doorgebracht. Badkamer is klein maar van alle luxe voorzien. Op de 5de etage heb je mooi uitzicht op hysterisch Istanbul. Probeer baklava met thee en ook een Turkse koffie moet je proberen XD.

Verbleef: December, 2016, reisde alleen

12 april 2016 beoordeeld

Dit boetiekhotel heeft een modern design en is ideaal gelegen. Je kan te voet naar alle grote trekpleisters en de metro, tram en overzetboten zijn slechts op enkele minuten stappen. De wijk is leuk met zijn kunstige uitstraling, leuke restaurants, bars en winkels.
Onze kamer (5e verdieping) was heel proper en niet heel ruim maar het uitzicht op de Bosporus, de Aya Sophia en andere Moskeeën van Sultanahmet en de Bazaarwijk was schitterend. Het prima ontbijt bestaat uit vers brood, kaassoorten, ontbijtgranen, noten, gedroogde abrikozen, zonnebloempitten,...
Het personeel is heel vriendelijk en geeft tips voor restaurants, belt om te reserveren enz....Een echte aanrader.

Kamertip: Vraag naar een "seaview" kamer!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
3 juni 2015 beoordeeld

Ik heb al vaak een stedentrip gemaakt en hierbij in leuke hotels gezeten maar nog nooit in zo'n geweldig hotel als Banker Han. Het hotel heeft een hip modern design (maar wel kleinschalig) en bij de eerste stap naar binnen voel je je meteen welkom. Het personeel is ontzettend vriendelijk en heeft ons goede tips gegeven over restaurants waar wij heerlijk hebben gegeten. Daarnaast hadden wij een perfecte kamer die alles had wat je maar wilde: een heerlijk bed, douche en een mooi uitzicht over de Bosphorus. Ten slotte is ook de locatie ideaal. Je kunt vanaf hier lopen naar alle grote trekpleisters en de metro is ook op een paar minuten afstand. De wijk is erg leuk om te verblijven met leuke restaurants en bars.
Wij gaan zeker nog een keer terug naar het prachtige Istanbul en verblijven hierbij zonder twijfel in het Banker Han!

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Bankerhan, General Manager van Bankerhan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2015

Dearest Eva, van harte bedankt!!! We are so glad that you had an amazing time in Istanbul and hope you will never forget the beautiful view from your room :o)).

Wishing you a wonderful Summer and we all hope to welcome you back soon.

Sandra Anido & The Banker Han Team

30 september 2017 beoordeeld

• Verbleef: September, 2017, reisde voor zaken
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Istanbul bekeken
Hotel Amira Istanbul
Neorion Hotel
nr. 9 van 1.163 in Istanbul
3.026 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bankerhan Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bankerhan Hotel

Adres: Bereketzade Mahallesi, Banker Sokak No: 2 | Karakoy, Istanbul 34420, Turkije
Telefoonnummer:
Locatie: Turkije > Istanbul > Beyoğlu , New City / Taksim
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 11 van 1.163 hotels in Istanbul
Prijsklasse: 53 € - 108 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Bankerhan Hotel 4*
Aantal kamers: 36
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Bankerhan Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?