TripAdvisor
Istanbul
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Sfeervol en smakelijk eten”
Beoordeling van Istanbul Anatolian Cuisine

Istanbul Anatolian Cuisine
Geclassificeerd als nr. 9 van 16.728 Restaurants in Istanbul
Keukens: Turks
Wijk: Sultanahmet
Wijk: Sultanahmet
4 weken geleden beoordeeld

Kaart is gevarieerd met eenvoudige en uitgebreide gerechten. Wij hadden hummus als starter en kipvleugels en moussaka als hoofdgerecht.

Allles smakelijk bereid en royale porties.

Het is sfeervol ingericht en ook buiten ken je bij het parkje zitten.

Service gericht maar niet stijf. Kregen thee en meloen van het huis toe.

En dat alles ook voor zeer schappelijke prijs.

Net een paar maanden open, we wensen ze veel succes.

Datum van bezoek: oktober 2019

15 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke garnalen gegeten. Lieve vriendelijke familie!
Zeker een aanrader!
De porties zijn groot en alles is vers.

Datum van bezoek: september 2019
15 september 2019 beoordeeld

Heerlijk eten, net weer anders dan de "normale" Turkse keuken. Had een vegetarische claypot en was heerlijk smaakvol. Ook de bediening was erg goed en vriendelijk. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
5 augustus 2019 beoordeeld

Heel leuke ervaring. Heel lekker eten en heel vriendelijke eigenaar. Gratis aperitief en toen we nog eens teruggingen ook gratis dessert. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
22 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een warm onthaal, heerlijk buiten gegeten. De fles wijn was goed en betaalbaar! De eigenaren zijn eerlijk en oprecht en doen er alles aan je naar het zin te maken.

Datum van bezoek: mei 2019

In Istanbul Anatolian Cuisine geweest? Deel je ervaringen!