Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeker een aanrader! Midden in het centrum maar in een zijstraat waardoor je geen last heb van de drukte. Direct tegenover het plein waar Hagia Sophia en de blauwe Moskee zich bevinden. Heel vriendelijk personeel, goed ontbijt, schone en mooie kamers en een perfecte ligging. Een dikke 10 dus!

Datum van verblijf: april 2018
SuraHotels, Konuk İlişkileri Müdürü van Sura Hagia Sophia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Danke, dass Sie uns für Ihren Urlaub ausgewählt und Ihre Bewertungen geteilt haben.
Da Sie mit unseren Dienstleistungen zufrieden sind, freuen wir uns sehr, dass Ihre wertvollen Meinungen eine Motivation für alle Mitarbeiter von Sura Hagia Sophia waren.
Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen.

Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

Ligging uitstekend. Bezienswaardigheden op loopafstand. Tramhalte dichtbij. Ontbijt ruime keus, heel vriendelijke bedieners. Spreken Turks-Engels-Arabisch. Kamer was op de 4e verdieping. Blok B. Mooie uitzicht (zie foto’s) maar superkleine raam. Schoonmaak kon beter.

Beoordeeld op 19 april 2018 via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel en behulpzaam personeel. Alles op loop afstand. We zijn goed geholpen door meneer Cemre en Ira. Vragen was genoeg en werd gelijk geregeld.
Lekker ontbijt en schone kamers.. zeker een aanrader.

Beoordeeld op 18 maart 2018

Perfect hotel, ik ben in meerder hotels geweest in Istanbul maar hier heb ik het naar mijn zin gehad, werkelijk vriendelijke Personeel, ontbijt en service is Perfect. reservering is via mvr Pinar gedaan en bij aankomst hartelijk ontvangen, mijn dank aan haar.
ook zeer dankbaar aan De heren sezgin en Aptullah en mvr Seher die hebben mijn moeder en mijn zieke neef ( 5 jaar ) iedere ochtend heel erg goed opgevangen tijdens het ontbijt.
de kamers zijn ook Heel goed, het word goed onderhouden.
Ligging van het hotel is ook erg goed heel centraal, vlakbij alle mooi bezienswaardigheden in Istanbul.
een zeer aan te raden Hotel.
tot te volgende keer mensen :)

Ms Barut

Kamertip: toegankelijk voor Invaliden, een mooi Familie kamer.
Datum van verblijf: maart 2018
Sura Hotel Y, Halkla İlişkiler Müdürü van Sura Hagia Sophia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2018

Dear Ms Barut,
Thank you for having taken the time to share your recent stay at our hotel, We are so delighted to read your kind comment regarding our hotel, and our team is honored that you mentioned their kindness since the quality of service proposed to our guests in one of our priorities. We look forward to welcoming you back very soon, Best regards,

Beoordeeld op 16 maart 2018 via mobiele applicatie

Mooie hotel heel proper kalm lekker ontbijten
Personen van het hotel zijn vriendelijke mensen
Twee Marokkaan meisjes Soukayna een Meriam
Hulpen goed spreken Engels Frans Arabisch zijn echt goe ik was blij ander mensen ook van het hotel zijn super ook
5 min van hotel naar groete mosque van sultanahmet
Vlakbij de restaurant is gemakkelijk
Ik ga altijd naar sura hagia Sophia
Veel bedankt voor als

Datum van verblijf: maart 2018
SuraHotels, Halkla İlişkiler Müdürü van Sura Hagia Sophia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2018

Thanks Layla,

It made us happy to take the time to write this beautiful comment. We enjoyed visiting you at our hotel. When you come back to Istanbul again we wait for our hotel. See you later.