Inclusief ontbijt
Inclusief ontbijt
ZenHotels.com
Beoordeeld op 26 april 2016 via mobiele applicatie

Prima plek , zeer centraal gelegen in sulthanamet , dichtbij de tram ! Schoon en rustig , prima waar voor je geld , vriendelijk personeel en ook een goed restaurant met goede witte wijn , en dat is er niet in overvloed in Istanbul 😉 van hieruit alles goed bereikbaar !

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 12 maart 2016 via mobiele applicatie

Ik vond de prijs kwaliteit verhouding erg goed. De kamers waren schoon en netjes. Er was iedere ochtend een uitgebreid ontbijt die erg goed smaakte. De ligging van het hotel is ook super! Je bent binnen 10 minuten lopen in de stad en bij de grote bezienswaardigheden. Aanrader!

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 23 januari 2016 via mobiele applicatie

Fijn compact schoon hotel. Voor een citytrip een prima hotel. Locatie is top, dichtbij bezienswaardigheden en dichtbij de tram. Ontbijt is eenvoudig maar lekker.

Wat kleine puntjes: het is gehorig en de ontbijtzaal was wat krapjes, maar in de zomer kun je ook buiten zitten dus dan is het probleem opgelost.

Datum van verblijf: februari 2015
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 oktober 2015

Een compact hotel dichtbij de alle mooie bezienswaardigheden en openbaar vervoer.
Goed ontbijt. Goede bedden en goede badkamer.
Enige "minpuntje": de gehorigheid tussen de kamers.
Zeker een hotel om aan te raden!!

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 17 oktober 2015

Goed, sober hotel. Goede bedden. Diverse soorten kamers met 2x 1-persoons bed of 2-persoonsbed. Ook 3-persoons kamers en suites. Ontbijt is redelijk goed en vrij uitgebreid (Turks ontbijt)
Groot pluspunt is de uitstekende ligging t.o.v. de bekende bezienswaardigheden en tramlijn.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces