TripAdvisor

Keukens: Turks, Café
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Sultanahmet
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten!! Het was zo lekker en betaalbaar. Geweldig!! Het had een goeie service en super vriendelijk er boven is ook een hotel

Datum van bezoek: augustus 2018

10 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend hebben we gegeten bij Blu Kitchen. Zowel het ontbijt als avondeten was lekker en netjes geserveerd. Het personeel is vriendelijk en toont oprecht interesse in de klanten. We hebben enorm genoten en zullen er snel teruggaan!!

Datum van bezoek: mei 2016
13 december 2015 beoordeeld

Bijna om de hoek van ons hotel (Dosso Dossi) vonden wij dit uitstekende restaurant. Heel goede verhouding prijs/kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel, mooi aangeklede borden en natuurlijk met veel smaak gegeten. Je zou er echt elke dag kunnen gaan eten en niet je blijven verbazen.

Datum van bezoek: december 2015
1 november 2015 beoordeeld

Je voelt je heel welkom, het eten is lekker en betaalbaar. Ook alleen een drankje op het terras ( lekker verwarmd ) is mogelijk.

Datum van bezoek: oktober 2015
11 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral de gastvrijheid waarmee je wordt ontvangen is prettig.
De heren weten precies hoe ze klanten moeten binden (positief bedoeld). Het eten is goed en de wijn is ook prima. Kortom als je een gezellig avondje uit eten wilt is dit je adres.

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Blu Kitchen bekeken, bekeken ook

In Blu Kitchen geweest? Deel je ervaringen!