“uitstekende uitvalsbasis voor de bekende bezienswaardigheden”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
World Heritage Hotel Istanbul
Beoordeeld als nr. 18 van 1.160 hotels in Istanbul
6 september 2015 beoordeeld

Personeel werkt hard en doet er alles aan om het je naar je zin te maken. In geval van nood zijn ze 24/7 bereikbaar om je te helpen. Ze kunnen je helpen met het plannen van de bezichtigingen en geven je advies over de do's and do'nts Ze kunnen vervoer voor je regelen van en naar de luchthaven voor een schappelijke prijs. En het ontbijt is ruim voldoende. Het hotel is zeer dichtbij de Blue Mosque, Aya Sofia en het Top Kapi paleis, zonder dat je daarvoor hoeft te klimmen ;) Zelfs het gebruik van beschikbare minibar in de kamer hoefden we niet af te rekenen

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

24 oktober 2014 beoordeeld

Wat een alleraardigst hotel. We werden zeer vriendelijk welkom geheten. Kregen een uitgebreide uitleg van wat we konden gaan bekijken in de stad. De kamer was prima. Met als verrassing een gratis minibar!
Het ontbijt was uitgebreid, met veel turkse en europeese etenswaren.
Het personeel is zeer vriendelijk.
De locatie van het hotel was zeer dichtbij alle bezienswaardigheden. Zeker een aanrader om te verblijven als je in Istanbul bent.

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met vrienden
16 oktober 2014 beoordeeld

Vanaf de aankomst tot het vertrek het gevoel gehad dat we het niet beter hadden kunnen treffen met onze keuze voor een hotel in Istanbul. Prima kamers, superschoon, uitgebreid ontbijt met een versgebakken eitje, de hele dag in de lobby thee of koffie met lekkernijen....wat wil een mens nog meer.
Daarbij mag de manager en zijn assistente niet onvermeld blijven. Zij staan de hele dag klaar met adviezen die je verblijf in Istanbul nog aangenamer maken. Al bij aankomst wordt je uitgebreid geïnformeerd over alle bezienswaardigheden en hoe er op de beste manier te komen. Niets is hen teveel.....
De locatie van het hotel is echt super....op vijf minuten lopen van de blauwe moskee, Top Kapi en ook dichtbij de Grand Bazaar. Restaurants,theehuizen en winkels om de hoek....

Wij zouden iedereen aanraden om voor dit hotel te kiezen. Prijs-kwaliteit is echt top.

• Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
10 augustus 2014 beoordeeld

wij verbleven 5 nachten in dit geweldige hotel, Yusuf en zijn staf zijn 24/7 bezig het de gasten naar de zin te maken. Bij het inchecken nemen ze alle tijd om je alles van Istanbul uit te leggen en zijn ze tevens alert dat je als reiziger misschien vermoeid bent en de uitleg later wil krijgen. In de lobby staat steeds koffie en thee en diverse gebakjes. volgens mij is in dit hotel alles mogelijk als je het vraagt.

netheid van de kamers: elke dag top!
personeel: vriendelijk en behulpzaam!
ontbijt: heel divers, vers en lekker! gebakken eieren en omelet op verzoek.
service: veel! voor elke gast op maat extra's (eerder inchecken, later uitchecken, transfers, contact met taxichauffeurs die teveel berekenen)
locatie: beter kan niet!

bel of mail naar dit hotel om te reserveren! je krijgt dan meteen de persoonlijke benadering die dit hotel zo bijzonder maakt!

Kamertip: Er zijn hier geen slechte kamers!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
26 november 2013 beoordeeld

Dit mooie, nieuwe hotel ligt middenin het historische centrum, op korte loopafstand van vele hoogtepunten van Istanbul. Keurige kamers met fantastische bedden. Prima ontbijt. Nog nooit eerder zo vriendelijk, gastvrij ontvangen. Niets is het personeel teveel om je iedere dag uitgebreid te informeren over de highlights van Istanbul. De koffie en thee worden je continue aangeboden, voorzien van heerlijke zoetigheden. Nadat de eigenaar in de gaten had gekregen dat een van ons jarig was, werden wij verrast met een heerlijke chocolade taart. Als wij weer teruggaan naar Istanbul is er maar 1 hotel dat voor ons in aanmerking komt: het World Heritage Hotel. Dit hotel kan ik iedereen van harte aanbevelen.

• Verbleef: November, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Istanbul bekeken
Hotel Amira Istanbul
Recital Hotel
nr. 63 van 1.160 in Istanbul
892 beoordelingen
Prijzen weergeven

In World Heritage Hotel Istanbul geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over World Heritage Hotel Istanbul

Adres: Binbirdirek Mahallesi Terzihane Sokak No 17 Oldcity Sultanahmet, Istanbul 34122, Turkije
Telefoonnummer:
Locatie: Turkije > Istanbul > Sultanahmet
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Roomservice Shuttlebusservice Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 18 van 1.160 hotels in Istanbul
Prijsklasse: 42 € - 119 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — World Heritage Hotel Istanbul 3*
Aantal kamers: 20
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij World Heritage Hotel Istanbul met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?