TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 17 april 2016

Hotel:
Het hotel is enige jaren uit en ziet er prima verzorgt uit, de grote imposante hal die je op de meeste foto’s terugziet geeft je direct het 5 sterren gevoel. Inchecken gaat snel en binnen no time is dit klaar. Bij de faciliteiten van het onder andere een mooi zwembad, goede gym, wellness & business center. Tijdens mijn verblijf heb ik een massagebehandeling gehad. Deze is aan te raden als je een dag de dag stad in bent geweest.

Kamer:
De kamers zijn ruim. Fijne bedden en de mogelijkheid om extra kussens te bestellen. De kamer was efficiënt ingericht. De badkamer, met een ruime douchecabine. En zoals het hoort in een hotel: een stevige straal, goed warm water.

WiFi:
Deze werkt op de kamer en in het hele hotel perfect. De WiFi is gratis!

Restaurants & ontbijt:
Het ontbijt is beneden in het grote restaurant. Het buffet is uitgebreid en in de keuken kun je op verzoek eieren bestellen die op de door jou gekozen wijze worden bereidt. Verder hebben wij ook een keer gegeten in het Skylounge waartoe wij toegang hadden. Erg smakelijk allemaal en een goede bediening door de staff.

Algemeen:
Moevenpick Hotel Istanbul is een hotel waar je goed kan verblijven om als toerist de stad te verkennen. Direct naast het hotel de metro van Levent die je in no time naar de belangrijkste wijken van Istanbul brengt. De metro gaat een stuk sneller dan de taxi.

Kamertip: Een kamer die uitkijkt over de drukke straat aan de voorkant. Je hebt geen last van het lawaai van de verkeersdrukte.
Datum van verblijf: februari 2016
Bozkurt A, General Manager van Movenpick Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2016

Dear Valued Guest,

Firstly I would like to thank you very much for your great comment and your recent stay at Mövenpick Hotel İstanbul.

We are happy to read that you enjoyed our comfortable rooms and the specialty our extra pillow offer. It is a pleasure for us that you highlighted our individual service and the great Spa area and generally our hotel. Many thanks that you gave us those positive comments and that you recommend us to other guests on TripAdvisor.

We will look forward to welcoming you back again soon.

Warm regards,

Bozkurt Atabek
General Manager

Beoordeeld op 6 maart 2016

Prima hotel met een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Buiten het centrum, maar met openbaar vervoer om de hoek ben je binnen10 minuten midden in hartje Istanbul. Het hotel vanaf de hogere verdiepingen een adembenemend uitzicht. Van de drukke wegen rond het hotel heb je door goede isolatie totaal geen last. Kamers zijn ruim, verzorgd, met comfortabele bedden en een ruime luxe badkamer. In het hotel zijn allerlei faciliteiten zoals fijn zwembad met jacuzzi, sauna en stoomcabines en gratis wifi is beschikbaar. Personeel is attent en behulpzaam. Een aanrader om vanaf de bovenste verdieping in de skyline lounge te dineren en gelijktijdig van het prachtige uitzicht te genieten!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 27 september 2015

Moevenpick is een hotel die naar mijn mening bedoeld is voor de zakenreiziger. Uitstraling van het hotel is een beetje oud en vooral als je binnenkomt zie je dat het hotel is de mooiste en de modernste hotel is van Istanbul. Het personeel daar en tegen is erg attent en behulpzaam. De kamers zijn oud en aan vervanging toe.

Moevenpick moet zeker meer investeren in uitstraling van het hotel, op deze manier heeft het niet de vereisten van 2015, maar ik zal er zeker terugkomen als zakenreiziger.

Kamertip: Hoekkamers zijn het beste
Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Guler O, Guest Relations Manager van Movenpick Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2015

Dear Melih O,
Thank you very much for choosing Mövenpick Hotel Istanbul for your stay. We are very happy to see that you enjoyed your stay. We appreciate and dully noted your constructive comments regarding our interior decoration.
Looking forward to welcome you back soon.
Best Regards,
Güler Öney
Guest Recognition and Quality Manager

Beoordeeld op 27 augustus 2015 via mobiele applicatie

Voor de 2e bezoeken wij dit hotel
Keurig personeel met een servicegerichtheid
Mooi hotel
Alles is werkelijk aanwezig.
Een echte aanrader en voor herhaling vatbaar
Het eten is van een goede kwaliteit
De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed

Datum van verblijf: augustus 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Guler O, Guest Relations Manager van Movenpick Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2015

Dear sannygirl,
Thank you very much for choosing Mövenpick Hotel Istanbul for your stay. We appreciate you nice words and are looking forward to welcome you back soon.
Best Regards,
Güler Öney
Guest Recognition and Quality Manager

Beoordeeld op 16 november 2014 via mobiele applicatie

Ik kan niet anders zeggen, top hotel!

Nadat ik mijn iphone in de taxi had Laten liggen, vanaf het Hilton hotel, hebben ze er alles aan gedaan de taxi te achterhalen.. Met succes! Een uur later had ik hem weer terug. Zo blij!!

Hotel zelf is erg mooi, ruime kamers en alles even schoon. Mooi fitness gedeelte en lekker ontbijt.

Hotel is op loopafstand van het oude centrum (best een stukje lopen, goed te doen voor jonge mensen) maar er is ook OV vlakbij.

Absolute aanrader!

Datum van verblijf: juli 2014
sozbay, Manager van Movenpick Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2014

First of all I would like to thank you very much for taking the time and commenting on our services; we really appreciate it and value our esteemed guests' opinion such as yours very much. Your feedback encourage us towards our aim to deliver, heartfelt, genuine care, personalized and uncompromising service in all guest interactions. These comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service.It was and will always be our pleasure to ensure your comfort and I look very much forward to welcoming you back at the Mövenpick Hotel each time you visit Istanbul. Best regards, Mövenpick Hotel Istanbul