TripAdvisor

vanaf 195,00 US$
vanaf 49,58 US$
vanaf 54,09 US$
Beoordeeld op 5 april 2018

Als je van kumpir houdt dan moet je het hier eten. Genoeg keuze en zeer lekker. Je hebt hier ook genoeg cafe's en restaurant's waar je gezelig kan eten en kan luisteren naar live optredens.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 21 september 2017

In Ortakoy kun je lekker kumpir en waffel eten. En natuurlijk heb je een mooi uitzicht erbij waar je mooie foto's kunt maken.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 10 september 2016 via mobiele applicatie

Heel gezellig, in zomer en winter! Leuke cafeetjes, restaurants in de tussenstraten maar ook recht tegenover de zee. Geweldige kraampjes met sieraden en dergelijke!

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 12 februari 2016

Heerlijk gezellig! Wel toeristisch, maar dat mag deze plaats zeker hebben. Gezellige cafeetjes, winkeltjes en kraampjes. Wafels en Kumpirs moeten zeker geproefd worden. Echter raad ik niet aan om dit bij de cafeetjes te doen, maar daarentegen bij een van de vele kraampjes die daar staan.
Vooral 's avonds is het extra gezellig in de kleine straatjes van Ortaköy, en voor mij een reden om voor mijn volgend verblijf mijn hotel hier te boeken.

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 4 februari 2016

"Je moet er van houden", daarmee is eigenlijk alles gezegd. Best mooie architectuur, maar het haalt het niet met bijvoorbeeld het Dolmabahçepaleis.

Datum van activiteit: maart 2015