Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Inclusief ontbijt
Official Hotel
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 1 augustus 2015

Voor een citytrip was dit hotel perfect gelegen: rustig en toch vlakbij de belangrijkste attracties. Het hotel op zich is proper en comfortabel.

We misten wel wat gastvriendelijkheid en ook het ontbijt was niet helemaal ons ding: te weinig continentaal, te veel zoetigheden, te weinig broodsoorten.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 21 maart 2015

Wat een hotel!! vanaf het eerste moment voelde ik mij thuis in het Armada hotel tot aan het laatste moment. Het ontbijt is echt top met een prachtig uitzicht over de Bosporus. De ligging in prima in Sultanahmet, je loopt zo naar de blauwe moskee en andere bezienswaardigheden. Verder wil ik een aantal mensen bedanken voor de geweldige service Tayfun Özyilmaz, Erdem Oturakli, Miss taksi Taksim and my security friend.. thank you

Selamlar Jordy den Haring

Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 22 augustus 2014

Prima hotel zoals verwacht! Wij hebben daar een nacht overnacht omdat we op doorreis waren.
Het ontbijt is een grote verrassing! Je ontbijt op het dakterras met fantastisch uitzicht en dan het ontbijtbuffet, je blijft kijken! Wat verrassend mooi en wat goed, 'groen' en lekker. Een ervaring om nooit te vergeten!

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 11 april 2014

Een ideale plaats om het oude Istanbul te ontdekken. Wij waren daar onder de Ramadan en hebben 's avonds op het buitenterras de Iftar maaltijd meegemaakt: met live orkest ,een aanrader !
Zeer vriendelijk personeel
een uitstekend ontbijt...

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 14 juli 2013

Vanaf het eerste moment hebben mijn dochter en ik genoten. Alles klopte helemaal. De kamer was netjes, iedere dag schone bedden, handdoeken, je kon gebruik maken van slippers en een badjas. Een heerlijk ontbijtbuffet. Op het dakterras kon je heerlijk genieten van je ontbijt of diner. Het uitzicht was super; aan de ene kant de zee en aan de andere kant de Blauwe moskee en Aya Sofia. Daar was je dan ook in enkele minuten. Mede dankzij het geweldige personeel en de fantastische tips van de hotelgids voelden wij ons zeer thuis en hebben wij enorm genoten van deze reis. Een aanrader voor iedereen.

Datum van verblijf: juli 2013