Beoordeeld op 28 februari 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Mooi ingerichte kamer. Er wordt goed schoogemaakt !op kamer 214 aan de straatkant was het alsnog heerlijk slapen en er was een super lekker ontbijt. Klein minpuntje omdat de bedden aan de harde kant zijn. Verder perfect verblijf !

Beoordeeld op 22 februari 2019 via mobiele applicatie

Beste hotel waar ik tot nu toe ben geweest in Istanbul lieve personeel warm welkom gehad ontbijt was heerlijk! omgeving was ook supper alles was lekker dichtbij bedankt voor alles ik kom zeker weer terug!

Beoordeeld op 16 februari 2019 via mobiele applicatie

Centrale ligging ten opzichte van veel bezienswaardigheden. Binnen 5 minuten lopen bij Blauwe Moskee, Hagia Sofia, Basilica Cistern. 10 minuten lopen van Topkapi.
Dichtbij openbaar vervoer tram T1.
Heeeel veel restaurants en winkeltjes in de nabijheid.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben voor een weekje gelogeerd bij de celal sultan hotel. Het is een schone hotel frisse hotel. Ik ben vaker naar istanbul geweest, maar tot nu toe heeft celal sultan hotel de beste ligging. Kamers zijn groot en zien er verzorgd uit. Het is zeker een aanrader!! Medewerkers zijn zeervriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 31 december 2018

Oud, romantisch hotel midden in de wijk Sultanamet. Zeker een goede uitvalsbasis om het oude, interessante Sultanamet te bezoeken. De kamers van het hotel zijn klein, schoon en de bedden zijn goed. Personeel is zeer vriendelijk. Veiligheid in hotel laat te wensen over. Ontbijtbuffet kan echt beter. Elke ochtend hetzelfde assortiment en wat warm zou moeten zijn, was altijd koud.

Datum van verblijf: december 2018