Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor wo 27 mrt.
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 18 november 2012

Uitstekende ligging, in het centrum maar rustig. Zeer nette kamers, badkamer wat verouderd maar dikke handdoeken en voldoende verzorgingsproducten, elke dag gepoetst. Ontbijtbuffet overvloedig en lekker. Restaurant niet erg verfijnd (eten een beetje uitgedroogd want moet van beneden komen) maar het heeft een terras met een prachtig zicht op de Hagia Sofia en de stad zodat we er bijna elke avond zijn blijven eten.We hebben er ook fijne gesprekken gehad met andere gasten doordat het er zo rustig was. En de kelner Ali is zeer vriendelijk en gedienstig zonder opdringerig te zijn.
We zouden zeker de volgende keer hetzelfde hotel kiezen.

Datum van verblijf: oktober 2012
Beoordeeld op 1 september 2012

We zijn met onze twee dochters + twee moeders afgelopen winter in februari tijdens de school vakantie hier in deze geweldige hotel geweest.
Super hotel in het centrum van de oude centrum van Istanbul/ sultabahmet.
De personeel doet alles om je op gemak te laten voelen.
Geweldige kamers, veel rust ondanks de drukke buiten leven van het omgeving.
Alles is kraak schoon en nieuw.
Geweldige ontbijt op een ontbijtzaal op de vroof met uitzicht op goldenhoorn en sultanahmet mosque en ayasofia!!!
We waren lopend overaal naar toe kunnen gaan en langere afstanden zijn geweldig met de tram te doen!!!
Wat een goede keuze op een goede locatie het geweest is hadden we pas mogen ervaren toen we er een keer waren.
In bijzonder willen we Mehmet Bey bij de receptie voor al zijn hulp en informatie van harte bedanken.
Onze verblijf in dit hotel was het absoluut het waard.

Kamertip: Absoluut doen, kamers zijn geweldig!
Datum van verblijf: februari 2012
Beoordeeld op 30 september 2011

Klein knus hotel met mooie serre waar Turks dammen kan worden gespeeld, uiteraard na enige uitleg van een terzake kundige personeelslid.
Veel is op loopafstand bereikbaar, waaronder de Grand Bazaar en natuurlijk (voor ons) onvermijdelijke openbaar vervoer m.n.de tram en de kiosk (op 15 m. afstand van de tramhalte) waar de Istanbulcard kan worden aangeschaft. Deze card is ook te gebruiken voor de veerboot en de trein.
Uitzicht vanaf het dakterras is formidabel, met name 's-avonds of tegen de avond.
Het personeel behandelt de hotelgast als koning(in).
Een volgend bezoek aan Istanbul is voor ons een hernieuwd verblijf in NENA.

Kamertip: mijd de kamers die eindigen op 5
Datum van verblijf: september 2011
Beoordeeld op 20 september 2010

Zeer verzorgde maar wel vrij kleine kamer , wat wij persoonlijk geen probleem vinden aangezien er toch bijna geen tijd op de kamer wordt doorgebracht.
Het enige minpuntje hier was het heel kleine bed en ook jammer dat we uitkeken op een binnenkoertje... .
Heel uitgebreid en lekker ontbijt dat kon genuttogd worden op een terrasje met zicht op de Blauwe Moskee en de Hagia Sophia ... zalig dus !
Verder heel vriendelijk personeel.
Er valt aan dit hotel weinig negatiefs te ontdekken.

Datum van verblijf: september 2010
Beoordeeld op 24 juni 2010

Hotel Nena ligt in het centrum van Istanbul, binnen loopafstand van veel bezienswaardigheden. Uitzicht vanaf het dakterras is prachtig, restaurants om de hoek, mooie Hammam binnen 3 min lopen, tramhalte ook om de hoek. De kamers zijn niet al te groot, maar wel heel schoon en netjes. Het ontbijt is heerlijk - veel keus en iedere dag nieuwe gerechten. Personnel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom, we kunnen dit hotel zeker aanbevelen!

Datum van verblijf: juni 2010