Beoordeeld op 9 april 2018 via mobiele applicatie

Geweldig mooie locatie. Midden in hartje Oude stad. Veel op loopafstand te doen. Ontbijt was supergoed geregeld. Kamers prima. Bed was redelijk hard dat vonden wij minder. Maar verder niets te klagen! Bedankt voor jullie gastvrijheid

Datum van verblijf: april 2018
Kenan D, Ön Büro Müdürü van Boutique Saint Sophia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Dear Dineke d,

Thank you very much for your kind feedback about our hotel and our Hotel.
We truly appreciate it and thank you on behalf of our team.
We hope to see you again at Boutique Saint Sophia Hotel for an even better stay!
Kind Regards,
Kenan Deveci Front Office Manager.

Beoordeeld op 2 januari 2017

Locatie is top! Om de hoek bij de Hagia Sophia, Topkapi paleis en Blue Mosque. Openbaar verover op 5 minuten lopen. Alle belangrijke spots in Sultanahmet op loopafstand.
Mooie kamers, nette badkamer. Uitgebreid en goed ontbijt. Personeel prettig behulpzaam.

Datum van verblijf: december 2016
Kenan D, Ön Büro Müdürü van Boutique Saint Sophia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2017

Dear Petrus J,

Thank you for your 5 star rating.

Thank you for your good cooments too.

I hope we may accomudate you as soon as possible again in Boutique Saint Sophia Istanbul on 2017.

Best Wishes.

Beoordeeld op 17 mei 2016

het hotel ligt uitstekend vlak naast de Aya Sophia. vanuit het hotel kan je naar alle belangrijke plaatsen in het stad wandelen. 's Avonds kan je te voet iets gaan eten.
ontvangst is heel vriendelijk. het hotel is modern, zeer proper. het ontbijt is in orde maar niet uitgebreid. Het enige nadeel zijn de kamers aan de voorkant, er loopt een tram door de straat en dat hoor je zelfs met de ramen dicht. dus zeker kamer aan de achterzijde vragen maar mogelijks zijn de standaardkamers klein. wij hadden de grand deluxe kamer en die was naar onze normen normaal van grootte.

Kamertip: kamer aan de achterzijde nemen
Datum van verblijf: mei 2016
Alican D, Genel Müdür van Boutique Saint Sophia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2016

Dear Isabelle P,

First of all I would love to be able answer this in Dutch, please accept my apologies.

I am very glad to know that you had good time overall. Boutique Saint Sophia is in consistent improvement process all the time. And your feedbacks are very important to us.

Please do not hesitate to contact us If we can make something special for your next visit.

Best Regards,

Beoordeeld op 16 mei 2015

Bij aankomst bleek het hotel overboekt te zijn doordat gasten ziek waren geworden en de kamer niet verlieten. Daardoor we overgebracht zijn naar een hotel een paar straten verderop. Gelukkig mochten we de 2e nacht wel ik het St Sophia hotel verblijven. De upgrade die we kregen was welkom en het personeel liep het vuur uit de sloffen om ons te helpen met de koffers etc. Jammer van de ene nacht maar top opgelost.
De hoek kamer op de 2e verdieping was prima. Nieuw of gerenoveerd en modern en fris. We lazen op Tripadvisor dat de kamers erg klein waren en er geen koffer in paste maar wij mochten zeker niet klagen met onze kamer die best ruim was en een heerlijke douche had. De bedden zijn prima en er is een kussen keuze menu.
Het ontbijt wordt beneden in de lobby of buiten op het intieme terras geserveerd. Een grote schaal met typisch Turkse kaas en olijven met een schaal broodjes wordt met een verse sap, yoghurt, cerials en koffie of thee op de kleine tafeltjes gezet. Daarnaast de keus uit allerlei soorten ei of wat je maar wilt wat vers uit de keuken komt.
Kortom een heel erg fijn, kleinschalig hotel met enorm vriendelijk personeel. We voelden ons helemaal thuis. Ook zijn de kamers stil en wij hebben geen geluid gehoord van buren of buiten van het drukke verkeer. Een aanrader voor Istanbul wat ons betreft.

Kamertip: Een hoek kamer die net even wat groter is geeft iets meer bewegingsruimte
Datum van verblijf: april 2015
Alican D, General Manager van Boutique Saint Sophia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2015

Dear Boutique Saint Sophia Guest,

Many thanks for taking the time to write your very kind words following your recent stay with us. Our aim is to ensure all of our guests are made to feel at home in the hotel so I was delighted to read that we met your expectations during your stay with us.
I have passed on your kind words to my great team. I hope we can meet your expectations once again on a future stay.

Beoordeeld op 25 mei 2014

Super leuk hotel in de drukke stad, een heerlijke plek om even weg te zijn van de drukte. Ontbijt aan tafel geserveerd, binnen of buiten op het gezellige terras, alles kraaknet en zuiver. Personeel steeds vriendelijk en behulpzaam. Zeer professioneel. Deluxe room, groot genoeg, luxe badkamer, zeer zuiver. Goed gelegen op 200 meter van de Blauwe Moskee. Tram op wandelafstand... ik zou er terug keren. Pluim voor het personeel!

Datum van verblijf: mei 2014
Senay D, Director of Sales van Boutique Saint Sophia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2014

Dear Boutique Saint Sophia Guest,

Thank you so much on behalf of my all colleagues for your wonderful review. We are happy to hear that you had a wonderful stay with us. Pleasure let us know if you ever would like to come back. We would love to host you again.