Official Hotel
Beoordeeld op 7 februari 2015

Voor een stedentrip is het een heerlijk hotel.
Centrale ligging.Openbaar vervoer voor de deur.(Bus,metro en tram)
Ontbijt buffet is fantastisch. Kamer prima geen overlast van het drukke verkeer . Hygiëne is prima waar ook in het hotel.
Na een vermoeiende dag is het erg gezellig in de bar van het hotel.Ober erg aardig en zorgt voor een leuke gezellige sfeer.Doordat we jaarlijks in Istanbul komen hebben we al aardig wat hotels bezocht maar deze spant de kroon.SUPER.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barceló Hotels & Resorts
BarceloEresinTopkapi, Public Relations Manager van Eresin Hotels Topkapi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2015

Estimated guest,

On behalf of our whole team, I would like to thank you for your positive review. I appreciate you for your taking your valuable time to share with us and with other future travellers your experience.

We are very delighted to know that you receive a great overall service, that is the reason of being for Barceló Eresin Topkapi.

Once again, thank you for your kind comment. Do not hesitate and whether you will book our hotel for your next visit, please send me a mail, I would kindly to assist you. My mail adress. eresintopkapi.pr@barcelo.com

Yours faithfully,
Public Relations

Beoordeeld op 26 januari 2015

Vriendelijke en aardige personeel. Goede servise Prima lokatie om istanbul te bezoeken. Ik kom wel weer terug. Bedankt voor alles Aziz. Was een goede servise.... "................................... .

Datum van verblijf: januari 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
BarceloEresinTopkapi, Public Relations Manager van Eresin Hotels Topkapi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2015

Estimated Kubra N,

Firstly, I would like to thank you for staying at Barceló Eresin Topkapi and for taking your time in order to share your experience with us.

We will count on your feedback to improve every detail which could be missed. I will pass on to our staff your gratitude words, specially to Mr.Aziz.

Whether you wish, I would like to request you to contact with me to get a better idea about your accomodation in order to give away the best service in your next visit and fulfill all your needs. My mail adress is: eresintopkapi.pr@barcelo.com

Yours faithfully,
Public Relations,

Beoordeeld op 17 november 2014

Vriendelijk personeel. Ruime kamers. Mijn zoveelste verblijf in dit hotel. Het verblijf in dit hotel bevalt me prima.

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barceló Hotels & Resorts
BarceloEresinTopkapi, Director de Relaciones Públicas van Eresin Hotels Topkapi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2014

Estimated 511Tasc,

On behalf of our whole team, I would like to thank you for your kind comment and for sharing your confident in Barceló Eresin Topkapi.

We truly believe that a satisfied guest make us strongly proud of our quality and keep working to provide a better service in the future.

Do not hesitate and contact me for any further issue in your next stay.

Best regards,
Barceló Eresin Topkapi

Beoordeeld op 15 augustus 2014

Prima lokatie om Istanbul te bezoeken , net buiten de drukte van de stad, openbaar vervoer voor de deur, perfect geregeld! Goed ontbijt, prima medewerkers op alle niveau en erg behulpzaam bij vragen om de stad te verkennen en goede restaurantjes en winkels te kunnen vinden doen!

Datum van verblijf: juni 2014
Eresin Hotels, Owner van Eresin Hotels Topkapi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2023

Dear Valued Guest,
Thank you for staying with us at Eresin Hotels Topkapi. We appreciate your kind comments regarding your stay and we would like to thank you for your valuable time taken to share your experiences.
We are at your service with the new management.
It will be our pleasure to welcome you again in our premises during your future trip to Istanbul
Kind regards,
Eresin Hotels

Beoordeeld op 27 mei 2014

Voor onzecity trip naar Istanbul genomen, hebben wij voor het Barcelo Erisin Topkapi gekozen locatie met tram voor de deur Uitstekende keus, mooie nette kamer/badkamer, uitgebreid ontbijt. fijn zwembad

Datum van verblijf: mei 2014

Dear Valued Guest,
We are at your service with the new management.
Kind regards,
Eresin Hotels