Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
€ 161
Word beloond met One Key
Booking.com
€ 161
Geen aanbetaling vereist
ZenHotels.com
€ 154
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.062)
Beoordelingen filteren
3.062 resultaten
Waardering van reizigers
2.083
709
174
49
47
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.083
709
174
49
47
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 3.062 beoordelingen
Beoordeeld op 24 oktober 2016

Ligging is uitstekend. Personeel zeer attent en vriendelijk. Zeer goed uitgeruste kamer. (Strijkplank e.d.)
Zwembad is zeer aangenaam. Metro ligt op driehonderd meter afstand. Winkelstraten en Taksimplein ook op loopafstand.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank ErwinV410
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ISTGH_2016, General Manager van Grand Hyatt Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

I would like to thank you for staying with us at Grand Hyatt Istanbul during your recent visit and for taking the time to send us your valuable comments. We were more than pleased to hear that you enjoyed your stay and will certainly share your appreciation with all our employees.

We also look forward to the pleasure of welcoming you back to Grand Hyatt Istanbul in the near future.

Kind regards,
Jacques L. Morand
Area Vice President / General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 augustus 2015 via mobiele applicatie

Bij aankomst werd een upgrade aangeboden voor de executive Floor. Een goede deal voor € 75 per nacht uitgebreid ontbijt, eigen receptie, happy hour met drank en uitgebreide hapjes.
Kamer is goed ingericht. Wel even wennen is het raam tussen badkamer en slaapkamer.
Overal wordt je goed en vriendelijk geholpen. Het zwembad en het bijbehorende restaurant zijn prima.

Datum van verblijf: augustus 2015
Reistype: Reisde met een partner
Bedank DietmarG183
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 3 juni 2015

Ingetogen luxe, zeer vriendelijk en professioneel personeel, geweldig zwembad, zeer comfortabele kamers met perfecte bedden. Geweldig ontbijtbuffet. Goede location bij het Taksimplein en metrostation. Easy taxi rit naar alle major sites, waaronder het Sultanahmet gebied en Grand Bazaar.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank Hans Eric D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 23 mei 2015 via mobiele applicatie

Voor tweede jaar terug bij dit hotel. Rust in het drukke Istanbul. Vriendelijk personeel, mooie kamer, heerlijk eten. Lekkerste mezzes en een fijn ontbijt. Vaak in 5 sterren hotels gezeten waar de glitter en glamour vanaf sprong, niet echt ons ding. Dit hotel geeft geborgen gevoel, ook in onrustige tijden, erg prettig.

Datum van verblijf: mei 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank essie70
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 3 juli 2014

Tijdens een economische missie van Nederlandse bedrijven verbleef ik hier voor 2 nachten. Hoewel een vijf sterren hotel, vond ik het niet erg indrukwekkend. De kamer is goed en ruim met een fijne werkplek. De sauna viel tegen; klein en met weinig fantasierijke afkoelmogelijkheden, slechts een koude douche en dan zitten op een flannelen bank. Vreemd. Om het zwembad te bereiken, moet je eerst de sauna uit en door het hotel naar het zwembad wandelen. Daar kwam ik dus pas na het sauna bezoek achter. Het ontbijt buffet is ook onnodig ingewikkeld. Je moet hele afstanden lopen voor verschillende buffets en voordat ik een broodje, wat kaas en zuivel vond, was ik al 10 minuten bezig. Aan tafel krijg je koffie en jus geserveerd, maar dat duurt een tijd. Heb je koffiemelk nodig, moet je daarom vragen, weer een paar minuten verder. Echt een onbegrijpelijk onhandig georganiseerd ontbijt.

Datum van verblijf: juni 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank Meeuwsenmj
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GHI_12, General Manager van Grand Hyatt Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2014
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to send us your valuable comments.
We are sorry to hear that you were not satisfied with our sauna. Your feedback will definitely be considered when we are making further improvements in the hotel. We have started with renovations in our restaurant and we will continue in other parts of the hotel as well soon.
At the same time please be assured that your comments regarding the breakfast service are well noted and addressed with the concerned managers to make sure we correct our shortcomings and maintain standard of services that our guests expect from Grand Hyatt Istanbul. We apologies for the inconvenience this has caused.
Once again, many thanks for your constructive feedback and we do hope that your travels will bring you back to Istanbul soon. We do look forward to have you as our guest again.

Kind regards,
Jacques Morand
Area Vice President / General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken