Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

vanaf 65,00 US$
vanaf 31,42 US$
vanaf 140,00 US$
Beoordeeld op 15 juni 2019 via mobiele applicatie

De moeite waard! Erg oudbmaar implant en een must voor iedere bezoeker aan de stad. Wij hadden de museumkaart gekocht maar dat hoeft niet perse want die lever niet echt voorstel op

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019 via mobiele applicatie

Prachtige voormalige kerk en voormalige moskee. Nu museum, het bezoeken zeker waard! Neem wel een gids mee om de waardevolle culturele achtergrond te vernemen

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019

Superindrukwekkende kerk uit de vijfde eeuw die door de eeuwen heen het uitzicht heeft gekregen van een moskee, wat het ook geweest is, en vandaag geëvolueerd is naar een museum waar zowel de christelijke als mohammedaanse invloeden beiden te bewonderen zijn.
Vooral de hoge koepel is indrukwekkend, ook vandaag nog.
Men heeft ook de mogelijkheid om tot op de eerste verdieping te kunnen, waardoor alles overzichtelijker wordt.
Door de sfeerrijke verlichting hangt er ten allen tijde een speciale sfeer.
Ook speciaal de door de poortwachters diep uitgesleten stenen, waar je echt de leeftijd van dit gebouw kan zien.
Een van de mooiste gebouwen ter wereld, bucket list material.

Beoordeeld op 30 mei 2019 via mobiele applicatie

Je moet deze kerk binnengaan met de gedachte dat deze in de zesde eeuw gebouwd werd. Met deze gedachte is ze indrukwekkender dan de Sint Pietersbasiliek in Rome. Een klein beetje jammer dat ze net gerestaureerd wordt op het moment dat ik ze bezoek maar eigenlijk zou ik daar blij moeten om zijn. Ik raakte er niet op uitgekeken. Een gids is echt wel aan te raden omdat zo elke steen of ruimte een eigen leven krijgt.

Beoordeeld op 24 mei 2019

gelukkig was het niet te druk en konden wij overal makkelijk staan en foto's maken. het is een imposant gebouw met een rijke geschiedenis. zeker ook na boven gaan en alles goed bekijken. let op: dames schouders moeten bedekt zijn en hoofd bedekt.