Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

vanaf 65,00 US$
vanaf 31,48 US$
vanaf 38,00 US$
Beoordeeld op 14 maart 2018

De grote van dit gebouw is zeer indrukwekkend ooit gebouwd als kerk nu in gebruik als moskee. Her en der in het gebouw zijn er nog wel steeds verwijzingen van de oorspronkelijke functie van het gebouw terug te vinden.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 28 februari 2018

Mooi gebouw weliswaar binnen in de steigers waardoor je de enorme ruimte minder goed op waarde kunt schatten. Bij de kassa's wordt je bestookt door officiele gidsen die tamelijk opdringerig zijn.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 27 februari 2018

Prachtig kunstwerk, kerk naar moskee naar nu museum, momenteel bezig met restaurant aan de binnenkant.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 26 januari 2018

Eindelijk na onze 4e bezoek in Istanbul konden we eindelijk de Hagia Sophia museum in. Super om het nu eindelijk te kunnen zien.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 10 januari 2018 via mobiele applicatie

We hebben een tour met gids gedaan. Dat was interessant. Geeft toch meer achtergrond informatie. In deze tijd is het niet druk. Zeker bezichtiging waard.

Datum van activiteit: september 2017