Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Istanbul
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (378)
Beoordelingen filteren
378 resultaten
Waardering van reizigers
196
81
31
22
48
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
196
81
31
22
48
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 378 beoordelingen
Beoordeeld op 19 februari 2017

Good hotel, friendly with Good service. Rooms good quality. Clean as wel, except Tray with appetizers overlooked, Some hairs of past quest. Nice shopping mal at aprox. 200y. Goed hotel, prima service. Kamers zijn schoon, behalve de lade met snacks, hier wat haren van de vorige gast. Over het hoofd gezien, want verder zeer netjes. Op paar honderd meter een groot winkelcentrum.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ramada
Bedank dionsergio
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Tucee_Ee, Guest Relations Manager van Ramada by Wyndham Istanbul Asia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2017
Google-vertaling

Dear Our Valuable Guest Mr. Dionsergio,

First of all, we thank you for your kind comments and sharing your review with us.

We are delighted to read that all the department staff were able to anticipate your needs during your stay. It was a pleasure for us having you stay at Ramada İstanbul Asia Hotel.

We look forward to welcoming you back in near future. Until then, wishing you have a nice day.

Sincerely Yours,
Guest Relation Department
Ramada İstanbul Asia Hotel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 januari 2017 via mobiele applicatie

4 nachten doorgebracht in dit Hotel in Istanbul. Prima ruime kamer met sfeervolle inrichting. Fijn bed en goede badkamer met stortdouche, wastafel met grote spiegel en toilet. Verlichting in minibar kon gelukkig uit worden gezet. WiFi was voldoende voor Netflix.
Vreemd dat de halve liters water van de minibarlijst niet te verkrijgen waren (alleen 1 per dag gratis).
Kamers zijn niet geluidsdicht. Je hoort af en toe best harde geluiden. En hoort sowieso de muziek van de gang.

Het restaurant dat bij het hotel zit past niet echt bij het 4 sterren hotel. Het is meer een eetcafé. De prijzen zijn prima, het eten wisselend (goedkoopste tonijnflakes in de salade die er zijn, maar goede lamskoteletjes) en het personeel soms ronduit vervelend (1 ober vertelde mij duidelijk dat ze geen Engels menu hadden terwijl ik er al 3 keer uit besteld had)
Hoewel dit restaurant ook de roomservice verzorgt die op kamernummer wordt bijgeschreven, kan je dezelfde gerechten in het restaurant niet op je kamernummer laten zetten.

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde alleen
Bedank CeeBee4u
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Tucee_Ee, Guest Relations Manager van Ramada by Wyndham Istanbul Asia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2017
Google-vertaling

Dear Our Valuable Guest CeeBee4u,

It was a great opportunity for us to welcome you at Ramada İstanbul Asia Hotel and I would like to thank you on behalf of our management for preferring our hotel as well as sharing your comments.

Our major goal is our guest's happiness and comfort. All staff focus on guest's needs & try to ensure that they are having a pleasant stay at our hotel.

Regarding Ramada standards, there is a complimentary table in rooms which has one water (for one person), tea and coffee varieties on top. Also foods & beverages are served in minibar for extra charge.

In all rooms there is a room service list with English and Turkish version. Since, Ramada greets guests from all around the world, it is not possible that we do not have an English menu.

Once again, we thank you for sharing your feedbacks with us and will be appreciate to host you again.

Sincerely Yours,
Guest Relation Department

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ramada I, Konuk İlişkileri Müdürü van Ramada by Wyndham Istanbul Asia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ramada I, Konuk İlişkileri Müdürü van Ramada by Wyndham Istanbul Asia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juli 2019

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde alleen
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ramada I, Konuk İlişkileri Müdürü van Ramada by Wyndham Istanbul Asia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken