Beoordeeld op 24 september 2018

Het Levni hotel is een fijn hotel om een aantal dagen in Istanbul te verblijven. De bezienswaardigheden in dit deel van Istanbul zijn allemaal op loopafstand. Een metro station is voor de deur en je bent ook zo bij de VAPUR ponten op de Bosporus om de andere delen van Istanbul met boot te bezoeken. Personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt is divers en lekker. Onze huurauto werd netjes weggezet nadat we aan de achterzijde van het hotel aan waren gekomen. Aan de voorzijde is alleen wandelgebied. Onze kamer was wel gedateerd maar voldeed voor hetgeen wij kwamen doen, vooral veel buiten zijn en Istanbul (verder) verkennen. Internet via de WIFI is redelijk, we zijn in NL best verwend.

Datum van verblijf: september 2018
Levni, Guest Relations Manager van Levni Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Dear RPR-12,

Thank you for taking the time to recommend us, your feedback really means a lot to us. We are happy to hear that our help made your trip easier and we are looking forward to seeing you again at Levni Hotel very soon!

All Levni team is grateful for your recommendation and is sending you their warmest regards from Istanbul!

Levni Family

Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Upgrade ontvangen, verrassing ivm verjaardag, badkamer en kamer netjes, zwembad en sauna ook, uitgebreide uitleg voor bezienswaardigheden en interesse van het personeel, sterke wifi,metrostation naast het hotel

Datum van verblijf: mei 2018
Levni, Guest Relations Manager van Levni Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2018

Dear Boeddha83,

We are very happy to read your comment, many thanks for using your precious time to share your experience.

It is wonderful to hear that we could make your stay more enjoyable and it is highly motivating as we want to do our best to keep this quality of service.

Kind Regards from Levni Team

Beoordeeld op 26 januari 2017 via mobiele applicatie

Levni oteline ilgilerinden dolayi cok teşekkür ediyoruz. Sayelerinde harika 2 gun doğum günü kutladik. Tekrar teşekkürler.
Levni hotel was perfect personeel en de gastvrijheid was super goed. Dankzij hun 2 heerlijke dagen gehad in de super de luxe suite met de jaccuzi midden in de kamer.
Zeker een aanrader en wij komen terug.

Datum van verblijf: januari 2017
Levni, Guest Relations Manager van Levni Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2017

Sayın KAHRAMAN16,

Doğumgünü konaklamanız için Istanbul otelleri içerisinden bizi seçtiğiniz için öncelikle çok teşekkür ederiz. Keyifli bir konaklama geçirmeniz ve otelimizden mutlu anılarla ayrılmanız bizleri çok memnu etti.

Tekrar Istanbul'a geldiğinizde sizleri otelimizde ve geçen sefer konakladığınız Boğaz Manzaralı ve kocaman jakuzili Bosphorus Suite'imizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

İstanbul'dan sevgi ve saygılarımızla,

Levni Ailesi

Beoordeeld op 14 maart 2016 via mobiele applicatie

De ligging van het hotel is heel goed. Bevind zich in sirkeci een van de propere en fatsoenlijke plaatsen in istanbul. Naast het hotel is er een soort gemeentehuis die bewaakt word met politie. Eten en gastvriendelijkheid is fantastisch. Het enige negatieve was dat het tv een nieuw programma had waardoor het we elke dag een personeel moesten roepen om het opnieuw te instellen.

Datum van verblijf: maart 2016
Levni, Guest Relations Manager van Levni Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2016

Dear Burak A.,

We really appreciate you taking your time to leave such a valuable review about Levni which will keep us stay motivated and provide the best service for our guests.
It is really lovely to hear that we have fulfilled your expectations of a hotel. Even though you had a small problem with the TV, we are happy you let us know so we could quickly fix the inconvenience you have experienced.
All team of Levni really hopes to meet you again soon.
All the best!

Beoordeeld op 5 mei 2015

Dit hotel ligt zeer centraal ten opzichte van alle bezienswaardigheden van Istanbul. Binnen 5 minuten bij de belangrijkste moskeeen en 5 minuten de andere kant op naar de ferrie's of kruidenbazar....Alleen hierdoor al zeer de moeite waard. De staf van het hotel doet werkelijk alles om het je naar de zin te maken: welkomsdrankje, goede uitleg over de omgeving en hoe, waar te komen, zonder opdringerig te zijn.
Kamers zijn meer dan goed al is er natuurlijk altijd een opmerking te maken. In ons geval: waterdruk was matig zodat douchen wat meer inspanning vroeg. Kamerjassen en slippers aanwezig. Kluis in de kamer (gratis). Metrostation direct voor de deur (voordeel voor toerist maar qua uitzicht net even minder).
Ontbijtbuffet is behoorlijk uitgebreid en alles wordt voordurend aangevuld. Lege borden en glazen worden direct afgeruimd van de tafel.
Al met al is dit een prima plek voor een bezoek aan Istanbul waar wij terug zouden komen als we Istanbul weer bezoeken.

Datum van verblijf: mei 2015
Levni, General Manager van Levni Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2015

Dear Arjan1970,
We are so pleased to read your encouraging and personalised feedback. Many thanks for giving your precious time to recommend us.
Our team at Levni was more than happy assist you and to take part in making your stay in Istanbul as amazing as possible.
You are always welcome to Levni and we hope we will really have a pleasure to be able to host you again.
Warmest regards from Istanbul.
Levni