Inclusief ontbijt
Inclusief ontbijt
ZenHotels.com
Beoordeeld op 5 mei 2015

Dit hotel ligt zeer centraal ten opzichte van alle bezienswaardigheden van Istanbul. Binnen 5 minuten bij de belangrijkste moskeeen en 5 minuten de andere kant op naar de ferrie's of kruidenbazar....Alleen hierdoor al zeer de moeite waard. De staf van het hotel doet werkelijk alles om het je naar de zin te maken: welkomsdrankje, goede uitleg over de omgeving en hoe, waar te komen, zonder opdringerig te zijn.
Kamers zijn meer dan goed al is er natuurlijk altijd een opmerking te maken. In ons geval: waterdruk was matig zodat douchen wat meer inspanning vroeg. Kamerjassen en slippers aanwezig. Kluis in de kamer (gratis). Metrostation direct voor de deur (voordeel voor toerist maar qua uitzicht net even minder).
Ontbijtbuffet is behoorlijk uitgebreid en alles wordt voordurend aangevuld. Lege borden en glazen worden direct afgeruimd van de tafel.
Al met al is dit een prima plek voor een bezoek aan Istanbul waar wij terug zouden komen als we Istanbul weer bezoeken.

Datum van verblijf: mei 2015
Levni, General Manager van Levni Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2015

Dear Arjan1970,
We are so pleased to read your encouraging and personalised feedback. Many thanks for giving your precious time to recommend us.
Our team at Levni was more than happy assist you and to take part in making your stay in Istanbul as amazing as possible.
You are always welcome to Levni and we hope we will really have a pleasure to be able to host you again.
Warmest regards from Istanbul.
Levni

Beoordeeld op 29 december 2014

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad tijdens ons 5 daagse bezoek in dit hotel.
Ontvangst was zeer welkom met direct uitgebreide informatie over alle bezienswaardigheden.
De locatie is super. Alles is op loopafstand van het hotel.
Ontbijt is erg goed, ruime keuze en vriendelijk personeel.
Schone grote kamers.
Kortom een echte aanrader.

Datum van verblijf: december 2014
Levni, Genel Müdür van Levni Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2015

Dear Silvia S,
You have been so kind of sharing your precious feedbacks.
It has been great pleasure for us to host with your family you in our hotel.
We are glad you liked our special location, our breakfast, the comfort of our rooms and services provided by our knowledgeable staff. Your comments will lead us to improve ourselves and provide better service for our guests in the future.
We hope to be with you once more in your next trip to Istanbul.
All our Best from Levni

Beoordeeld op 11 juli 2014 via mobiele applicatie

Onze citytrip naar Istanbul was extra fijn door ons verblijf in Levni Hotel & Spa. We werden bij aankomst ontvangen met drinken en een kaart van de stad, waarna we met manager Maria een plan maakten hoe we onze trip zouden invullen. Zij was gedurende ons verblijf een vast aanspreekpunt, waar we ook met vragen (over bijv. bezienswaardigheden) terecht konden. Heel fijn! Elke dag was het weer een soort 'thuis' komen. We voelden ons zeer welkom en ook de kwaliteit van de kamers, het voedsel en de hygiene is hoog. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 1 juli 2014

Een uitstekend hotel ,vriendelijk personeel, mooie schone kamer, prima bedden, het ontbijt was uitgebreid en goed. De ligging is perfect de grote bezienswaardigheden op loopafstand. Een echte aanrader. We hebben genoten van ons verblijf daar. 5 dagen met M,n 4 dochters.

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 22 juni 2014

Wij hebben het erg naar ons zin gehad in dit hotel. Prima kamer, goed en gevarieerd ontbijt. Verder ligt dit hotel op een prefecte locatie; alle grote bezienswaardigheden op loopafstand. Prima shopping gebied en veel gezellige en betaalbare restaurants. Ga je naar Istanbul, boek dan het Levni hotel.

Datum van verblijf: juni 2014