Hotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 15 januari 2016

Wij hadden een kamer aan de zeezijde. Daar is altijd iets te bekijken. De kamer was perfect en de sanitaire voorzieningen ook. Het ontbijt was een uitgebreid buffet waar ook de Turkse gerechten verstrekt werden.

Kamertip: Vraag om een kamer aan de zeezijde. Dit geeft meerwaarde aan het verblijf. De voorzieningen zijn goed en de bereikbaarheid ook.
Datum van verblijf: januari 2016
DoubleTree By Hilton Istanbul Moda, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van DoubleTree by Hilton Istanbul - Moda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2022

Beoordeeld op 30 december 2015

heel goed service en bereikbaarheid perfect. Alles is in de buurt. Prachtige stad om te zien. Zoveel geschiedenis, uitgaansgelegenheid. Een bruisende stad met een service gerichte hotel. We moeten hier blijkbaar 200 tekens schrijven en vind hier niks nuttig meer te schrijven.

Datum van verblijf: december 2015

Beoordeeld op 22 augustus 2015

Dit is een heel goed hotel. Kwalitatieve kamers, heel proper. We kregen gratis een upgrade van kamer en een late check out aangeboden. Ontbijt is heel uitgebreid en alles wat er ligt is lekker, ook variatie van dag tot dag in het aanbod. Prachtig uitzicht vanuit het zwembad en de cocktailbar 's avonds is ook een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
DoubleTree By Hilton Istanbul Moda, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van DoubleTree by Hilton Istanbul - Moda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2022

Beoordeeld op 14 oktober 2014 via mobiele applicatie

Zeer grote, modern en gezellig ingerichte kamers. Goed inter.cont ontbijt buffet, snelle, vriendelijke receptie. Goed bereikbaar via het water, probeer eens de ferry vanaf de luchthaven Ataturk,...per taxi ongeveer 2 uur rijden (neem de ogenoemde 2e brug, manger, maar sneller, zeker in de spits en op vrijdag de heledag veel minder vertraging )

Datum van verblijf: februari 2014
HulyaAkgun, Genel Müdür van DoubleTree by Hilton Istanbul - Moda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2014

Sehr geehrter Frau Jessica A.,

Erst ein Mal möchten wir uns bei Ihnen bedanken, dass Sie sich für das DoubleTree by Hilton Istanbul Moda entschieden haben und sich die Zeit genommen haben bei Tripadvisor einige sehr schöne Worte über uns zu schreiben.

Es wird uns immer eine Freude sein Sie bei uns begrüssen zu dürfen.

Herzliche Grüsse,

Hülya Akgün
Deputy General Manager

Beoordeeld op 2 oktober 2014

We hebben echt genoten van dit hotel , de locatie,het super ontbijt, de keurige kamer met uitzicht op de zee/stad hoekkamer 801. 5 min lopen naar de bootjes richting stad. Vanaf vliegveld met de Havatas bus 45 min.

Datum van verblijf: september 2014