“Geweldige ervaring met zeer attent personeel”
Beoordeling van Hotel Amira Istanbul

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hotel Amira Istanbul
Beoordeeld als nr. 2 van 1.163 hotels in Istanbul
13 mei 2016 beoordeeld

Erg goed hotel, met mooie locatie. Zoals eerdere reviews al vermelden is het personeel echt goed, ze laten je echt thuis voelen. Ontbijt is prima, ruime keuze (van English breakfast tot cereals). Echt niets negatiefs aan te merken op dit hotel, aanrader!

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling

14 februari 2016 beoordeeld

Eenvoudig hotel met heerlijk ontbijt en behulpzame staf.
Vooral yanuz stond altijd voor ons klaar. Dichtbij de blauwe moskee en de aya Sofia.. Ideaal voor paar dagen Istanbul . Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
8 september 2013 beoordeeld

De ligging is goed, de service is goed, ontvangst en ontbijt zijn goed, kamer is goed, behulpzaamheid is goed. Kwaliteit is goed. Communicatie is goed. Eigenlijk is alles goed. Dichtbij de zee, de bezienswaardigheden, restaurants. Aanrader!

• Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
16 maart 2013 beoordeeld

Hotel Amira is een goed hotel: superaardig en gastvrij personeel. Bij ontvangst veel tips gekregen over bezienswaardigheden, vervoer, etc. De kamer was erg ruim, alles was schoon. Ontbijt en thee uurtje waren erg goed verzorgd. Kortom een hotel waar men op alle details let en men graag wil dat de gast een fijn verblijf heeft. De locatie is goed, zeer dichtbij de grote bezienswaardigheden. Wij zijn blij dat voor Amira hebben gekozen!

• Verbleef: Maart, 2013, reisde met een partner
10 maart 2013 beoordeeld

Voor onze citytrip naar Istanbul Amira geboekt op grond van de goede beoordelingen. En terecht. Op de luchthaven stond ons Private Transport, door het hotel geregeld, op ons te wachten. In het hotel werden we welkom geheten met een drankje; een medewerker nam intussen de tijd om ons wegwijs te maken in de stad. Veel goede tips, een duidelijke kaart, prima. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te worden. Prima, ruime kamer waarvan (als we dan toch een klein puntje van kritiek moeten geven) de badkamer misschien iets groter had mogen zijn. Ook het ontbijtbuffet was dik in orde. Organisatorisch heeft Amira alles prima voor elkaar. Afspraken worden keurig nagekomen, de afrekening snel en foutloos. Wij komen zeker nog eens terug naar Istanbul en Amira hotel.

Verbleef: Maart, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Istanbul bekeken
White House Hotel Istanbul
Barbera Hotel
nr. 26 van 1.163 in Istanbul
157 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Amira Istanbul geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Amira Istanbul

Adres: Kucuk Ayasofya Mah. Mustafapasa Sok. No 43, Istanbul 34122, Turkije
Telefoonnummer:
Locatie: Turkije > Istanbul > Sultanahmet
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 1.163 hotels in Istanbul
Prijsklasse: 59 € - 118 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Amira Istanbul 4*
Aantal kamers: 32
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Thomas Cook International AG, Expedia en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Amira Istanbul met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?