Hotel Amira Istanbul
Als dit hotel je aanspreekt, ben je misschien ook wel geïnteresseerd in
Angel's Home Hotel(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
61 US$
113 US$
Movenpick.com
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
The Byzantium Hotel & Suites(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
535 US$
174 US$
InterContinental
  • Zwembad
  • Restaurant
Vault Karakoy, The House Hotel(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
163 US$
139 US$
FilterenAlle talen
14 februari 2016 beoordeeld

Eenvoudig hotel met heerlijk ontbijt en behulpzame staf.
Vooral yanuz stond altijd voor ons klaar. Dichtbij de blauwe moskee en de aya Sofia.. Ideaal voor paar dagen Istanbul . Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
8 september 2013 beoordeeld

De ligging is goed, de service is goed, ontvangst en ontbijt zijn goed, kamer is goed, behulpzaamheid is goed. Kwaliteit is goed. Communicatie is goed. Eigenlijk is alles goed. Dichtbij de zee, de bezienswaardigheden, restaurants. Aanrader!

• Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
16 maart 2013 beoordeeld

Hotel Amira is een goed hotel: superaardig en gastvrij personeel. Bij ontvangst veel tips gekregen over bezienswaardigheden, vervoer, etc. De kamer was erg ruim, alles was schoon. Ontbijt en thee uurtje waren erg goed verzorgd. Kortom een hotel waar men op alle details let en men graag wil dat de gast een fijn verblijf heeft. De locatie is goed, zeer dichtbij de grote bezienswaardigheden. Wij zijn blij dat voor Amira hebben gekozen!

• Verbleef: Maart, 2013, reisde met een partner
10 maart 2013 beoordeeld

Voor onze citytrip naar Istanbul Amira geboekt op grond van de goede beoordelingen. En terecht. Op de luchthaven stond ons Private Transport, door het hotel geregeld, op ons te wachten. In het hotel werden we welkom geheten met een drankje; een medewerker nam intussen de tijd om ons wegwijs te maken in de stad. Veel goede tips, een duidelijke kaart, prima. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te worden. Prima, ruime kamer waarvan (als we dan toch een klein puntje van kritiek moeten geven) de badkamer misschien iets groter had mogen zijn. Ook het ontbijtbuffet was dik in orde. Organisatorisch heeft Amira alles prima voor elkaar. Afspraken worden keurig nagekomen, de afrekening snel en foutloos. Wij komen zeker nog eens terug naar Istanbul en Amira hotel.

Verbleef: Maart, 2013, reisde met een partner
22 maart 2012 beoordeeld

Goede, vriendelijke en erg behulpzame service, prima ruime kamer, heerlijk sauna en spa, goed ontbijt, goede prijs kwaliteit verhouding, kortom zeer tevreden niks op aan te merken, prima keuze geweest!

• Verbleef: Maart, 2012, reisde met een partner