Hotel Amira Istanbul
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Hotel Coliseum(Istanbul)
Erguvan Hotel(Istanbul)
8 september 2013 beoordeeld

De ligging is goed, de service is goed, ontvangst en ontbijt zijn goed, kamer is goed, behulpzaamheid is goed. Kwaliteit is goed. Communicatie is goed. Eigenlijk is alles goed. Dichtbij de zee, de bezienswaardigheden, restaurants. Aanrader!

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
16 maart 2013 beoordeeld

Hotel Amira is een goed hotel: superaardig en gastvrij personeel. Bij ontvangst veel tips gekregen over bezienswaardigheden, vervoer, etc. De kamer was erg ruim, alles was schoon. Ontbijt en thee uurtje waren erg goed verzorgd. Kortom een hotel waar men op alle details let en men graag wil dat de gast een fijn verblijf heeft. De locatie is goed, zeer dichtbij de grote bezienswaardigheden. Wij zijn blij dat voor Amira hebben gekozen!

• Verbleef: maart 2013, reisde met een partner
10 maart 2013 beoordeeld

Voor onze citytrip naar Istanbul Amira geboekt op grond van de goede beoordelingen. En terecht. Op de luchthaven stond ons Private Transport, door het hotel geregeld, op ons te wachten. In het hotel werden we welkom geheten met een drankje; een medewerker nam intussen de tijd om ons wegwijs te maken in de stad. Veel goede tips, een duidelijke kaart, prima. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te worden. Prima, ruime kamer waarvan (als we dan toch een klein puntje van kritiek moeten geven) de badkamer misschien iets groter had mogen zijn. Ook het ontbijtbuffet was dik in orde. Organisatorisch heeft Amira alles prima voor elkaar. Afspraken worden keurig nagekomen, de afrekening snel en foutloos. Wij komen zeker nog eens terug naar Istanbul en Amira hotel.

Verbleef: maart 2013, reisde met een partner
22 maart 2012 beoordeeld

Goede, vriendelijke en erg behulpzame service, prima ruime kamer, heerlijk sauna en spa, goed ontbijt, goede prijs kwaliteit verhouding, kortom zeer tevreden niks op aan te merken, prima keuze geweest!

• Verbleef: maart 2012, reisde met een partner
11 oktober 2010 beoordeeld

We werden verwelkomd met een kleurige limonade en uitgebreide uitleg over het hotel en de omgeving. We kregen hele nuttige tips over restaurants en waar je kunt uitgaan etc. Nog nooit zo'n uitgebreid welkom gehad in een hotel. De kamer was schoon en er was niets op aan te merken. Alles werkte, de douche was heerlijk, er was ook een grote douchekop voor een warme regeneffect! Ondanks dat we een kamer voorin hadden, dichtbij de straat hadden we geen last van de geluiden (alleen als we de ramen open hadden staan en gelukkig konden ze ook open), het was voorzien van dubbele ramen (glazen) met behoorlijk wat ruimte ertussen. Airco aanwezig, niet gebruikt. Helaas was het weer niet zo goed (heel veel regen en het was koud), maar daar kan niemand wat aan doen. Het personeel was heel vriendelijk, we werden geholpen toen onze transfer naar het vliegveld niet kwam opdagen. Ze hebben gebeld en binnen 5 minuten was het busje er en toen stond het personeel ons allemaal uit te zwaaien vanaf de trap van het hotel! Wat lief!

• Verbleef: oktober 2010, reisde met een partner