White House Hotel Istanbul
Conrad Istanbul Bosphorus(Istanbul)
139 US$
136 US$
  • Restaurant
Crowne Plaza Istanbul - Oryapark(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
75 US$
Diva's Hotel(Istanbul)
19 US$
17 US$
25 april 2016 beoordeeld

Onze verblijf van drie dagen met onze jongste zoon was super. Belangrijkste bezienswaardigheden liggen op een korte loopafstand. ligging is zo goed dat je geen last hebt van geluidsoverlast. Ontbijt was lekker, schoon hotel. Na afloop van het ontbijt kregen we elke dag Turkse koffie aangeboden, met een mooie uitzicht op het terras voelden we ons helemaal thuis. We komen zeker terug naar deze mooie stad en zeker naar dit hotel. Bedankt voor de gastvrijheid.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2016

My Dearest Guest mwgroen,

We are happy to know you enjoyed staying in our hotel.
We wish to host you on your upcoming trips to the city.

27 oktober 2015 beoordeeld

Het hotel is zeer gunstig gelegen bij de voornaamste bezienswaardigheden zoals Aya Sofia, Blauwe Moskee, Yerebatan Cisterne, Topkapi en Grand Bazaar. Vanochtend het dak waar men kan ontbijten heeft men mooi zicht op Aya Sofia.
De kamers zijn goed uitgerust met alle comfort en gepersonaliseerd: ons bed was bij aankomst mooiversierd met rozenblaadjes en een gepersonaliseerde brief!
Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en gemotiveerd.
Het ontbijt(op dakterras) is uitgebreid en brengt ook elke dag variatie.
Eris (nog?) geen restaurant maar die zijn er in de omgeving genoeg.
Kortom: een stevige aanrader!!

Kamertip: Er is een kamer op gelijkvloers die zeer ruim is!
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2015

My Dearest Guest Pluto339 ,

We are happy to know you enjoyed staying in our hotel.
We wish to host you on your upcoming trips to the city and the White House Hotel Istanbul.

13 oktober 2015 beoordeeld

White House Hotel is charmant en uitstekend gelegen op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden en vele restaurants. Wij werden gastvrij en persoonlijk ontvangen en het personeel is heel servicegericht.
Uitstekend ontbijtbuffet op dakterras met uitzicht op de Blauwe Moskee.
Onze kamer was aan de kleine kant (passend bij een hotel in de binnenstad), maar wel goed en heel schoon.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
5 mei 2014 beoordeeld

Wij mochten een aantal dagen verblijven in dit hotel, midden in de oude stad. Daardoor werd het een echte stads-wandel-vakantie. Niet alleen de highlights van oud Istanbul op loopafstand, maar ook veel leuke restaurants.
De ontvangst in dit hotel was bijzonder (meer verklappen we niet). Het personeel zeer vriendelijk. Onze kamer was niet groot, maar we voelden ons er erg thuis. Badkamer met een uitstekende douche. Enigszins klein, maar comfortabel bed. En na een dag rondtoeren was het prettig uitrusten op het dakterras met een drankje, met vaak een lekker hapje er bij (service van het hotel).

Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2015

My Dearest Guest Rob v ,

We are happy to know you enjoyed staying in our hotel.
We wish to host you on your upcoming trips to the city.

31 augustus 2013 beoordeeld

White house hotel Istanbul heeft een zeer vriendelijke staf, zeer schone kamers (zijn wel relatief klein, maar ik heb geen referenties in Istanbul) en ligt uitstekend gelegen voor een toeristisch bezoek aan het oude Istanbul. Top 10 things to see binnen 5 min lopen.

Het matras was prettig zacht. Bij 3 of meer nachten verblijf wordt je een opgehaald van het vliegveld Ataturk. Ontbijt op dak hotel voldoende, maar niet bijzonder. Intern geen geluidsoverlast, maar vanuit straatkant (rustige straat) indien herrie wel in kamer duidelijk hoorbaar.

De uitgaanswijk Taxim ligt hier wel verder van gelegen, dus als je lopend uit de kroeg naar huis wil is de 'old town' geen handige locatie.

• Verbleef: augustus 2013
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2015

My Dearest Guest ,

I am Harun CADIRCI the Owner of the White House Hotel Istanbul. First of all I would like to thank you for taking your precious time to write a comment about our hotel. I am very happy to know that you had a nice accommodation experience at our hotel.
And thank you very much with giving such a detailed informations. And thanks again for the nice words about our staff. We are so much looking forward to host you on your next trip to our wonderful city.

Best Regards;