“True love and happiness”
Beoordeling van White House Hotel Istanbul

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
White House Hotel Istanbul
Beoordeeld als nr. 1 van 1.163 hotels in Istanbul
4 juni 2016 beoordeeld

Waar ik altijd naar op zoek, in een hotel, is het gevoel van thuis. Ik wil geen stress als ik vakantie ga, en helemaal geen irritante mensen die alleen maar geld aan het afkloppen zijn, mijn vakantiegeld. Ik wil graag geholpen worden, als ik iets niet weet. En dat mensen rekening met mij houden als ik iets niet wil.

Klopt! Ik klink als een verwend klein kind. Klein ben ik niet, verwend misschien. Alleen kan je niet uitsluiten dat jij ook zo bent. Nu komt het dan he! Dit pareltje is denk ik wel echt het beste hotel ever. Met vriendelijke mensen aan de balie, en een heel mooi en schoon hotel. Er is altijd wel iemand die goed Engels kan, en je probeert te hulpen. Eenmaal kamer binnenlopen, ruikt het fris. Ik gooi altijd me tas en spullen op de grond en neem een douche. Douche rook ook fris en dan neem je een douche onder een rain shower, OMG, zo chill!. Uhmm eenmaal klaar met douchen maak ik me op. Heel fijn licht en een spiegel, goed over nagedacht. Naast de wasbak had het hotel allerlij spullen klaar liggen, denk aan douchegel, shampoo, scheerschuim, tandpasta etc. Ik was mijn aftershave vergeten en belde op naar de receptie of zij misschien nog wat had. Ze had het niet, en niet eens 2 minuten later na ophangen zie ik een man met aftershave die hij mij overhandigd, wat een helden. Ik kan zo wel uren verder gaan over het adembenemde view die je krijgt tijdens het ontbijten in de ochtend. Ga zelf en ontdekt.

Je hoeft niet te doen alsof je thuis bent, want hier ben je thuis. Ik was hier heel blij mee. Dank jullie wel voor alles.

Kamertip: Neem een kamer vanaf de eerste verdieping, als je een lichte slaper bent.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
WhiteHouseHotelIST, Sahibi van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2016

My Dearest Guest selcukbaran,

25 april 2016 beoordeeld

Onze verblijf van drie dagen met onze jongste zoon was super. Belangrijkste bezienswaardigheden liggen op een korte loopafstand. ligging is zo goed dat je geen last hebt van geluidsoverlast. Ontbijt was lekker, schoon hotel. Na afloop van het ontbijt kregen we elke dag Turkse koffie aangeboden, met een mooie uitzicht op het terras voelden we ons helemaal thuis. We komen zeker terug naar deze mooie stad en zeker naar dit hotel. Bedankt voor de gastvrijheid.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2016

My Dearest Guest mwgroen,

27 oktober 2015 beoordeeld

Het hotel is zeer gunstig gelegen bij de voornaamste bezienswaardigheden zoals Aya Sofia, Blauwe Moskee, Yerebatan Cisterne, Topkapi en Grand Bazaar. Vanochtend het dak waar men kan ontbijten heeft men mooi zicht op Aya Sofia.
De kamers zijn goed uitgerust met alle comfort en gepersonaliseerd: ons bed was bij aankomst mooiversierd met rozenblaadjes en een gepersonaliseerde brief!
Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en gemotiveerd.
Het ontbijt(op dakterras) is uitgebreid en brengt ook elke dag variatie.
Eris (nog?) geen restaurant maar die zijn er in de omgeving genoeg.
Kortom: een stevige aanrader!!

Kamertip: Er is een kamer op gelijkvloers die zeer ruim is!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2015

My Dearest Guest Pluto339 ,

We are happy to know you enjoyed staying in our hotel.
We wish to host you on your upcoming trips to the city and the White House Hotel Istanbul.

13 oktober 2015 beoordeeld

White House Hotel is charmant en uitstekend gelegen op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden en vele restaurants. Wij werden gastvrij en persoonlijk ontvangen en het personeel is heel servicegericht.
Uitstekend ontbijtbuffet op dakterras met uitzicht op de Blauwe Moskee.
Onze kamer was aan de kleine kant (passend bij een hotel in de binnenstad), maar wel goed en heel schoon.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
5 mei 2014 beoordeeld

Wij mochten een aantal dagen verblijven in dit hotel, midden in de oude stad. Daardoor werd het een echte stads-wandel-vakantie. Niet alleen de highlights van oud Istanbul op loopafstand, maar ook veel leuke restaurants.
De ontvangst in dit hotel was bijzonder (meer verklappen we niet). Het personeel zeer vriendelijk. Onze kamer was niet groot, maar we voelden ons er erg thuis. Badkamer met een uitstekende douche. Enigszins klein, maar comfortabel bed. En na een dag rondtoeren was het prettig uitrusten op het dakterras met een drankje, met vaak een lekker hapje er bij (service van het hotel).

Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2015

My Dearest Guest Rob v ,

Harun CADIRCI

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Istanbul bekeken
Hotel Amira Istanbul
Neorion Hotel
nr. 8 van 1.163 in Istanbul
3.027 beoordelingen
Prijzen weergeven

In White House Hotel Istanbul geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over White House Hotel Istanbul

Adres: Alemdar Mahallesi Catalcesme Sok No:21, Istanbul 34122, Turkije
Telefoonnummer:
Locatie: Turkije > Istanbul > Sultanahmet
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1.163 hotels in Istanbul
Prijsklasse: 71 € - 147 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — White House Hotel Istanbul 4*
Aantal kamers: 22
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij White House Hotel Istanbul met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?