We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Super hotel in het hart van het oude centrum” 5 van 5 bollen
Beoordeling van White House Hotel Istanbul

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
White House Hotel Istanbul
Beoordeeld als nr. 2 van 1.107 hotels in Istanbul
Rotterdam, Nederland
2 beoordelingen
“Super hotel in het hart van het oude centrum”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 25 april 2016

Onze verblijf van drie dagen met onze jongste zoon was super. Belangrijkste bezienswaardigheden liggen op een korte loopafstand. ligging is zo goed dat je geen last hebt van geluidsoverlast. Ontbijt was lekker, schoon hotel. Na afloop van het ontbijt kregen we elke dag Turkse koffie aangeboden, met een mooie uitzicht op het terras voelden we ons helemaal thuis. We komen zeker terug naar deze mooie stad en zeker naar dit hotel. Bedankt voor de gastvrijheid.

• Verbleef Augustus, 2015, bezocht met familie
      Hygiëne
      Service
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordeling, 26 april 2016
My Dearest Guest mwgroen,

We are happy to know you enjoyed staying in our hotel.
We wish to host you on your upcoming trips to the city.

Schrijf een beoordeling

3.051 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    5 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (3)
Datum | Waardering
  • Arabisch eerst
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
Tienen, België
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 bollen Beoordeeld op 27 oktober 2015

Het hotel is zeer gunstig gelegen bij de voornaamste bezienswaardigheden zoals Aya Sofia, Blauwe Moskee, Yerebatan Cisterne, Topkapi en Grand Bazaar. Vanochtend het dak waar men kan ontbijten heeft men mooi zicht op Aya Sofia.
De kamers zijn goed uitgerust met alle comfort en gepersonaliseerd: ons bed was bij aankomst mooiversierd met rozenblaadjes en een gepersonaliseerde brief!
Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en gemotiveerd.
Het ontbijt(op dakterras) is uitgebreid en brengt ook elke dag variatie.
Eris (nog?) geen restaurant maar die zijn er in de omgeving genoeg.
Kortom: een stevige aanrader!!

Kamertip: Er is een kamer op gelijkvloers die zeer ruim is!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Oktober, 2015, bezocht met een partner
      Service
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordeling, 4 november 2015
My Dearest Guest Pluto339 ,

We are happy to know you enjoyed staying in our hotel.
We wish to host you on your upcoming trips to the city and the White House Hotel Istanbul.

1 beoordeling
4 van 5 bollen Beoordeeld op 13 oktober 2015

White House Hotel is charmant en uitstekend gelegen op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden en vele restaurants. Wij werden gastvrij en persoonlijk ontvangen en het personeel is heel servicegericht.
Uitstekend ontbijtbuffet op dakterras met uitzicht op de Blauwe Moskee.
Onze kamer was aan de kleine kant (passend bij een hotel in de binnenstad), maar wel goed en heel schoon.

• Verbleef Oktober, 2015, bezocht met familie
Niveau bijdrager
7 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 5 mei 2014 via mobiele applicatie

Wij mochten een aantal dagen verblijven in dit hotel, midden in de oude stad. Daardoor werd het een echte stads-wandel-vakantie. Niet alleen de highlights van oud Istanbul op loopafstand, maar ook veel leuke restaurants.
De ontvangst in dit hotel was bijzonder (meer verklappen we niet). Het personeel zeer vriendelijk. Onze kamer was niet groot, maar we voelden ons er erg thuis. Badkamer met een uitstekende douche. Enigszins klein, maar comfortabel bed. En na een dag rondtoeren was het prettig uitrusten op het dakterras met een drankje, met vaak een lekker hapje er bij (service van het hotel).

Verbleef Mei, 2014, bezocht met een partner
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordeling, 20 januari 2015
My Dearest Guest Rob v ,

We are happy to know you enjoyed staying in our hotel.
We wish to host you on your upcoming trips to the city.

1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
4 van 5 bollen Beoordeeld op 31 augustus 2013

White house hotel Istanbul heeft een zeer vriendelijke staf, zeer schone kamers (zijn wel relatief klein, maar ik heb geen referenties in Istanbul) en ligt uitstekend gelegen voor een toeristisch bezoek aan het oude Istanbul. Top 10 things to see binnen 5 min lopen.

Het matras was prettig zacht. Bij 3 of meer nachten verblijf wordt je een opgehaald van het vliegveld Ataturk. Ontbijt op dak hotel voldoende, maar niet bijzonder. Intern geen geluidsoverlast, maar vanuit straatkant (rustige straat) indien herrie wel in kamer duidelijk hoorbaar.

De uitgaanswijk Taxim ligt hier wel verder van gelegen, dus als je lopend uit de kroeg naar huis wil is de 'old town' geen handige locatie.

• Verbleef Augustus, 2013
    • 3 van 5 bollen
      Kamers
      Hygiëne
      Service
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordeling, 12 februari 2015
My Dearest Guest ,

I am Harun CADIRCI the Owner of the White House Hotel Istanbul. First of all I would like to thank you for taking your precious time to write a comment about our hotel. I am very happy to know that you had a nice accommodation experience at our hotel.
And thank you very much with giving such a detailed informations. And thanks again for the nice words about our staff. We are so much looking forward to host you on your next trip to our wonderful city.

Best Regards;
Harun CADIRCI
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Istanbul bekeken
Beyoğlu
Walton Hotels Sultanahmet
nr. 12 van 1.107 in Istanbul
5.0 van 5 bollen 111 beoordelingen
Prijzen weergeven

In White House Hotel Istanbul geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over White House Hotel Istanbul

Gelegenheid: White House Hotel Istanbul
Adres: Alemdar Mahallesi Catalcesme Sok No:21, Istanbul 34122, Turkije
Telefoonnummer:
Locatie: Turkije > Istanbul > Sultanahmet
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 1.107 hotels in Istanbul
Prijsklasse (per nacht): 46 € - 180 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — White House Hotel Istanbul 4*
Aantal kamers: 22
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij White House Hotel Istanbul met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?