White House Hotel Istanbul
  • Gratis parkeren
Anthemis Hotel(Istanbul)
FilterenAlle talen
27 oktober 2015 beoordeeld

Het hotel is zeer gunstig gelegen bij de voornaamste bezienswaardigheden zoals Aya Sofia, Blauwe Moskee, Yerebatan Cisterne, Topkapi en Grand Bazaar. Vanochtend het dak waar men kan ontbijten heeft men mooi zicht op Aya Sofia.
De kamers zijn goed uitgerust met alle comfort en gepersonaliseerd: ons bed was bij aankomst mooiversierd met rozenblaadjes en een gepersonaliseerde brief!
Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en gemotiveerd.
Het ontbijt(op dakterras) is uitgebreid en brengt ook elke dag variatie.
Eris (nog?) geen restaurant maar die zijn er in de omgeving genoeg.
Kortom: een stevige aanrader!!

Kamertip: Er is een kamer op gelijkvloers die zeer ruim is!
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2015

My Dearest Guest Pluto339 ,

Thank you for sharing your precious reviews here about our hotel.
We are happy to know you enjoyed staying in our hotel.
We wish to host you on your upcoming trips to the city and the White House Hotel Istanbul.

Best Regards,

13 oktober 2015 beoordeeld

White House Hotel is charmant en uitstekend gelegen op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden en vele restaurants. Wij werden gastvrij en persoonlijk ontvangen en het personeel is heel servicegericht.
Uitstekend ontbijtbuffet op dakterras met uitzicht op de Blauwe Moskee.
Onze kamer was aan de kleine kant (passend bij een hotel in de binnenstad), maar wel goed en heel schoon.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
5 mei 2014 beoordeeld

Wij mochten een aantal dagen verblijven in dit hotel, midden in de oude stad. Daardoor werd het een echte stads-wandel-vakantie. Niet alleen de highlights van oud Istanbul op loopafstand, maar ook veel leuke restaurants.
De ontvangst in dit hotel was bijzonder (meer verklappen we niet). Het personeel zeer vriendelijk. Onze kamer was niet groot, maar we voelden ons er erg thuis. Badkamer met een uitstekende douche. Enigszins klein, maar comfortabel bed. En na een dag rondtoeren was het prettig uitrusten op het dakterras met een drankje, met vaak een lekker hapje er bij (service van het hotel).

Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2015

My Dearest Guest Rob v ,

Thank you for sharing your precious reviews here about our hotel.
We are happy to know you enjoyed staying in our hotel.
We wish to host you on your upcoming trips to the city.

Best Regards,

31 augustus 2013 beoordeeld

White house hotel Istanbul heeft een zeer vriendelijke staf, zeer schone kamers (zijn wel relatief klein, maar ik heb geen referenties in Istanbul) en ligt uitstekend gelegen voor een toeristisch bezoek aan het oude Istanbul. Top 10 things to see binnen 5 min lopen.

Het matras was prettig zacht. Bij 3 of meer nachten verblijf wordt je een opgehaald van het vliegveld Ataturk. Ontbijt op dak hotel voldoende, maar niet bijzonder. Intern geen geluidsoverlast, maar vanuit straatkant (rustige straat) indien herrie wel in kamer duidelijk hoorbaar.

De uitgaanswijk Taxim ligt hier wel verder van gelegen, dus als je lopend uit de kroeg naar huis wil is de 'old town' geen handige locatie.

• Verbleef: Augustus, 2013
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2015

My Dearest Guest ,

I am Harun CADIRCI the Owner of the White House Hotel Istanbul. First of all I would like to thank you for taking your precious time to write a comment about our hotel. I am very happy to know that you had a nice accommodation experience at our hotel.
And thank you very much with giving such a detailed informations. And thanks again for the nice words about our staff. We are so much looking forward to host you on your next trip to our wonderful city.

Best Regards;

19 juli 2013 beoordeeld

Perfecte ligging, in het middel van de oude stad met de Aya Sophia, Blauwe Moskee, Topkapi Palace en Grand Bazaar op loopafstand. Veilige buurt, ook om 's avonds te lopen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, bij binnenkomst al een drankje en turks fruit. De kamers zijn aan de kleine kant, maar vol luxe en zeer schoon. Het enige minpuntje was het geluid van de airco van een naastgelegen kamer/ hotel. Het dakterras was fantastisch, zeer mooi uitzicht op de Aya Sophia en de Bosporus. Volgende keer kom ik zeker terug!

• Verbleef: Juli, 2013, reisde alleen
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2015

My Dearest Guest ,

Thank you very much for sharing this post regarding your stay a the White house Hotel Istanbul and for your great comments. I'm delighted to read that you enjoyed your time with us and had a memorable experience in Istanbul. It made me extremely happy to read your kind comments on our staff being helpful and charming. As we always say, our people are our biggest asset at the White house Hotel Istanbul.

We hope you come back soon and visit us again...

Best regards,

Hotel Owner & Manager