TripAdvisor
Istanbul
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Beste avond tot nu toe”
Beoordeling van Roof Mezze 360

Geclassificeerd als nr. 41 van 16.839 Restaurants in Istanbul
Wijk: Sultanahmet
Wijk: Sultanahmet
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is hier geweldig. Delocatie is prachtig, De service is top! En het eten is heerlijk. Echt een perfecte avond hier gehad.

Datum van bezoek: augustus 2019

8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie van dit restaurant is prachtig. Je kijkt uit over een mooie moskee en aan de andere kant kijk je uit over de Bosperus. Je kan het Dolmanbaçe paleis zien.
De bediening is correct en adequaat. Het eten vind ik erg goed én zelfs mijn vader wil hier meerdere malen gaan eten. Normaliter wil hij dit niet aangezien hij zeer kritisch en kieskeurig is (zelf al 30 jaar chef).
Ik kan iedereen dit restaurant aanraden!

Datum van bezoek: juli 2019
15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening! De locatie is mooi en de wijn is lekker. We komen hier nog zeker terug

Datum van bezoek: januari 2019
1 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie locatie op het dak met uitzicht over groot deel van Istanbul en gouden hoorn en Bosporus. Daarbij heerlijk eten en een zeer attente bediening. Zeker een aanrader. Wel even reserveren.

Datum van bezoek: december 2018
7 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ambiance, de bediening is attent en vriendelijk. Het uitzicht is fantastisch en we hebben ontzettend genoten van het eten.

Datum van bezoek: november 2018

In Roof Mezze 360 geweest? Deel je ervaringen!