“Verrassende keuken met originele gerechten”
Beoordeling van Karakoy Lokantasi

Karakoy Lokantasi
Geclassificeerd als nr. 253 van 14.967 Restaurants in Istanbul
Keukens: Turks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Karaköy
15 maart 2020 beoordeeld

Ruime keus uit Turkse gerechten, maar op een originele en creative manier bereidt. Naast de geweldige keuken is het restaurant ook erg leuk ingericht. Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020

10 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed en vers eten. Vriendelijk personeel en goed service. Echt een aanrader als je van vis houdt. Wel reserveren want altijd druk.

Datum van bezoek: februari 2017
15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie heerlijk wil eten in Karakoy, moet zeker naar Karakoy Lokantasi. Ze hebben een uitgebreide kaart. Probeer zeker een tafeltje buiten te reserveren, om gezellig met je partner of vrienden te genieten van raki en de heerlijke mezzes.

Datum van bezoek: mei 2016
22 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke enthousiaste bediening, sfeervol, zeer smaakvolle gerechten tegen een schappelijke prijs! Aanrader. Vergeet zeker de meze niet. Wijnkaart biedt mooie keuzes. Eten met zorg bereid.

Datum van bezoek: november 2015
20 oktober 2015 beoordeeld

Wij hebben hier met zn 6en geluncht. Wij vonden het niets bijzonders, en zouden er daarom ook niet meer naar terug gaan. Het eten was niets bijzonders en kleine porties. Service was ok. Alles ging erg snel. Lijkt mij geen plek om uitgebreid te gaan lunchen. Smiddags heeft het een Turkse kaart en in de avond heeft het een Griekse kaart. Heeft geen internationale kaart. Je moet dus wel van de Turkse keuken houden!

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Karakoy Lokantasi bekeken, bekeken ook

In Karakoy Lokantasi geweest? Deel je ervaringen!