TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 53 van 16.729 Restaurants in Istanbul
Wijk: Sultanahmet
Wijk: Sultanahmet
24 juli 2019 beoordeeld

Super lekker eten en top bediening!
Heel vriendelijk personeel en ambiance verzekerd!Gezellig zitten onder Turkse lampionnen.

Datum van bezoek: juli 2019
ahmet_bistrochef, Sahibi van Bistro Chef Restaurant & Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

show tımeeeee

15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader. Goed geprijsd eten, lekkere cocktails en ze zijn erg gastvrij. We zijn hier twee avonden achter elkaar geweest. Groetjes aan Robbie! Ook de ober met de glazen op zijn hoofd heeft ons erg vermaakt. Dank! We komem zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2019
ahmet_bistrochef, Sahibi van Bistro Chef Restaurant & Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019

13 mei 2019 beoordeeld

Op 30 meter van ons hotel dat uitstekende restaurant gevonden. Er is een ( verwarmd) terras en binnen is genoeg plaats om beschut te zitten. Goede kaart en vriendelijk personeel. Een van de obers vermaakt de gasten met een geweldige evenwicht show. Balanceert met 8 wijnglazen op zijn hoofd. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
ahmet_bistrochef, Sahibi van Bistro Chef Restaurant & Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2019

7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant, lekker eten en gezellig, personeel probeert iedereen te vermaken, de een jongleert met 8 glazen op zijn hoofd en met zijn vieren dansen ze vaker op straat, en er loopt ook nog een
"look a like", van Robbie Williams, leuke gozer. Al met al zeer tevreden

Datum van bezoek: maart 2019
ahmet_bistrochef, Sahibi van Bistro Chef Restaurant & Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2019

9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel wat weet waar ze het over hebben, 1 van de plekken ook waar de lokale bevolking graag komt, en dan weet je als toerist genoeg. Waar de lokalen komen is altijd goed eten.

Datum van bezoek: juni 2018
ahmet_bistrochef, General Manager van Bistro Chef Restaurant & Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2018

Dear Maurice,

Thank you very much for writing such a nice review.
We appreciate it a lot!

We do our best to provide the best service and food for our guests! Happy to hear that you liked it!!
Hope to see you again!

Hope to see you again and to get 5* from you next time!

Reizigers die Bistro Chef Restaurant & Cafe bekeken, bekeken ook

In Bistro Chef Restaurant & Cafe geweest? Deel je ervaringen!