TripAdvisor

Beoordeling van Alpaca Homestyle Cafe

Alpaca Homestyle Cafe
Geclassificeerd als nr. 7 van 920 Restaurants in Nha Trang
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ruim 3 weken rondreizen in China en Vietnam hadden wij (gezin met 2 kinderen) heel even behoefte aan iets anders dan rijst en pho. Alpaca is dan een verademing in het (in onze ogen) verder vrij sfeerloze Nha Trang. Heerlijk gegeten en prettige bediening.

Datum van bezoek: juli 2019

15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren even toe aan wat anders dan vietnamees/street food dus gingen we hier een hapje eten voor lunch. Er staan wat mexicaanse gerechten op de kaart die we hebben geprobeerd en die waren erg lekker. Ze waren bij onze bestelling de bestelde drankjes vergeten te serveren maar bij het vragen was het direct geregeld en kregen we als compensatie een heerlijk puntje cheesecake. Aanradertje als je even aan wat ander eten toe bent en een leuk sfeervol zitje wilt!

Datum van bezoek: juni 2019
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier op aanraden van tripadvisor naartoe! Man, wat was het lekker! Namen de zeebaars met gegrilde groentjes en de chicken fajita! Allebei om duimen en vingers af te likken!
Bediening was ook top!

Datum van bezoek: juli 2018
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zat bijna vol toen we hier heen kwamen. Gelukkig nog net twee plekken. De atmosphere van het restaurant is leuk ingericht en heel hip en backpackers achtig. Buiten dat er muurschilderingen zijn van een alpaca mis je deze binnen wel ;-)
Het eten is oke niet heel bijzonder maar wel goed en betaalbaar. Omdat ik langer moest wachten op het eten kregen we ongevraagd van de serveerder een klein stuk cheesecake aangeboden. Dit is zeer attent en absoluut service gericht en kunnen ze in Europa iets van leren.

Datum van bezoek: juli 2018
12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ons ontbijtje gehad, overheerlijke hummus. Safe to say dat dit mijn lekkerste ontbijt was in heel mijn trip, ik ben al 3 maanden aant reizen door zuid oost azie dus, dat wil wat zeggen. Healthy ook nog!!!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Alpaca Homestyle Cafe bekeken, bekeken ook

Nha Trang, Provincie Khánh Hòa

In Alpaca Homestyle Cafe geweest? Deel je ervaringen!