TripAdvisor
Nha Trang
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Had er meer van verwacht”
Beoordeling van Bogosov Burgers & Steaks

Bogosov Burgers & Steaks
Geclassificeerd als nr. 28 van 910 Restaurants in Nha Trang
13 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier speciaal gekomen voor de burger. De VIP burger viel tegen, de smaak was oke maar het vlees was koud en duur voor wat je krijgt. Ze verkopen wel de smaakloze Saigon green maar geen Saigon red. Jammer, had er hogere verwachtingen van.

Datum van bezoek: februari 2016

16 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het vlees werd buiten op de bbq klaargemaakt. Er is een ruime keuze in maaltijd en het eten is van goede kwaliteit. Het vlees is lekker en het personeel is vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2015
24 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt kiezen uit een breed menu waarvan de prijzen conform het gemiddelde zijn. Zelf gekozen voor de VIP burger welke ontzettend goed is bevallen!

Datum van bezoek: augustus 2015
27 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier wezen eten op basis van de vele positieve reacties die ik heb gelezen. Tevens ook erge trek in friet en hamburgers na een dag op zee duiken etc. Gezien de naam van de tent wil je dus hamburgers en geen ander pasta gerecht oid.
Ik heb een VIP burger besteld en mijn vriendin 2 miniburgers.
We hebben vrij lang op de bestelling moeten wachten, niet veel later kregen we het eten gepresenteerd.
Presentatie is leuk op een dikke snijplank.
Er zat slappe friet bij die een beetje koud was.
De hamburger zelf was lekker maar na 4x happen ben je er ook klaar mee. De rode saus leek wel op de saus van gehaktballetjes in tomatensaus, uit een potje dus. Er zit zoveel saus op dat je het vlees niet eens goed proeft. Heb uiteindelijk alleen de burger opgegeten, deze smaakt goed.
Mijn vriendin had 2 miniburgers besteld maar het bleek dat deze nogal fors van formaat zijn. Voor de kleine eters is dit dus niet aan te raden.
Ook bij haar was de friet slap en een overload aan saus.
De tent wordt naar onze mening een beetje overgewaardeerd. Het eten is oke maar Nha Trang heeft meer te bieden.

Datum van bezoek: mei 2015
25 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele lekkere pork burger en VIP burger gegeten. Goede prijs. In centrum. Service zeer efficiënt. Burgers worden buiten op BBQ gebakken. Lekkere frietjes en mayonaise.

Reizigers die Bogosov Burgers & Steaks bekeken, bekeken ook

Nha Trang, Provincie Khánh Hòa

In Bogosov Burgers & Steaks geweest? Deel je ervaringen!