TripAdvisor

Beoordeling van La Velvet

La Velvet
Geclassificeerd als nr. 13 van 916 Restaurants in Nha Trang
3 oktober 2019 beoordeeld

Dit is een restaurant waar je voorbij zou lopen, niet doen!! Heerlijke gerechten voor een waanzinnige prijs. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel klein restaurantje op de tweede verdieping, gevonden via TA. Niet heel veel gerechten op de kaart, maar heerlijk gegeten tegen een goede prijs. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam klein restaurantje, gevonden via Tripadvisor. Was even zoeken (is op het 2e verdiep), maar eens gevonden werden we heel snel bediend! Lekkere penne met zalm gegeten + ook lekkere brushetta.

Datum van bezoek: juli 2019
7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Het ziet er erg klein uit maar het eten is heerlijk! Bruschetta vooral proeven, niet normaal lekker. We hebben 2/3 gerechten per persoon gehad en in die tussentijd zagen we verschillende mensen komen en gelijk weer gaan vanwege het uiterlijk van het restaurant of misschien de prijs, maar het is heer-lijk! Een echte aanrader voor iedereen.

Datum van bezoek: maart 2019
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Even geen Vietnamees eten. Voorgerecht bruschetta, om je vingers bij af te likken. Heerlijke pasta, struisvogelbiefstuk en cheesecake toe. Verrassend goed klein restaurantje. Goedkoop. Aanrader

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die La Velvet bekeken, bekeken ook

Nha Trang, Provincie Khánh Hòa

In La Velvet geweest? Deel je ervaringen!