TripAdvisor

Beoordeling van Rainforest

Rainforest
Geclassificeerd als nr. 22 van 910 Restaurants in Nha Trang
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ingerichte zaak met verschillende mogelijheden om te eten. Wij zaten beneden op de schommel. Geweldig!

Het eten is er ook nog eens eg goed!

Datum van bezoek: november 2019
Alex_Le_Jr, Менеджер по связям с общественностью van Rainforest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dear Koenv1269, thank you so much for your review! We're really glad that you like our place! Have a beautiful day and hope to see you again soon!

10 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke omgeving en leuke sfeer. Eten is meer dan goed voor de prijs die je ervoor betaald. Verder erg vriendelijke service.

Datum van bezoek: oktober 2019
Daniil_Shu, Менеджер по связям с общественностью van Rainforest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2019

Dear kevinv579, thank you so much for your review! We're really glad that you like our place! Have a beautiful day and hope to see you again soon!

27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie locatie, stukje rust in de stad en leuk dat je op verschillende plekjes kunt gaan zitten. Het eten was zeer goed en betaalbaar!

Datum van bezoek: september 2019
Andrew S, Менеджер по связям с общественностью van Rainforest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2019

Dear AnneHeslinga, thank you so much for your review! We're really glad that you like our place! Have a beautiful day and hope to see you again soon!

19 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen in deze zaak terecht na het lezen van enkele reviews. Het is een prachtig gebouw met allemaal gezellige compartimenten, het lijkt wel een boomhut. Ook het eten was zeer lekker. Bij namen de fried noodles met seafood. Een heerlijk gerecht en zeker in orde qua prijs kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2019
Andrew S, Менеджер по связям с общественностью van Rainforest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2019

Dear 147kaatv, thank you a lot for your review! We're really happy that you like our place! Have a great day and hope to see you again!

9 september 2019 beoordeeld

Hier voor diner een pasta pesto gegeten. Betaalbare prijzen en veel mogelijkheden op de menukaart. Het eten was erg lekker en het personeel was ook erg vriendelijk. Al met al een aanrader als je in Nha Trang bent.

Datum van bezoek: september 2019
Andrew S, Менеджер по связям с общественностью van Rainforest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Dear Soraya H, thank you a lot for your review! We're really happy that you like our place! Have a great day and hope to see you again!

Reizigers die Rainforest bekeken, bekeken ook

Nha Trang, Provincie Khánh Hòa

In Rainforest geweest? Deel je ervaringen!