Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

Meer info
vanaf 244,04 US$
Meer info
Beoordeeld op 17 maart 2020

Enorm genoten van deze uitstap die tot in de puntjes verzorgd is! Een echte aanrader!
Supervriendelijke mensen die je van Hué naar Hoi An brengen met de brommer. Eten en drinken zijn in de prijs inbegrepen. Luxe :)

Beoordeeld op 16 maart 2020

Van Hue naar Hoi An, achter op de motor. Ervaren motorrijders, stoppen op de mooiste plekjes. Fantastische seafood lunch, en drankjes onderweg inbegrepen.
Bedankt Mickey en Hoai.

Beoordeeld op 16 maart 2020 via mobiele applicatie

Vrij prijzig maar dit is wel de moeite waard!
Thanh onze gids heeft erg goed voor ons gerzorgd! Heerlijk gegeten aan het strand en The Marble Mountain bezocht. We kregen voldoende drank en snacks. Dus wil jij van Hue naar Hoi an of andersom. Ga dan zeker met de Le family riders!!!

Beoordeeld op 16 maart 2020 via mobiele applicatie

Beetje prijzig, maar met een leuke gids een mooie tocht gemaakt. De motorbikes zijn van goede kwaliteit

Beoordeeld op 15 maart 2020

Echt een aanrader om met deze grote familie mee te rijden! Ze spreken goed Engels, stoppen op meerdere plekken om foto's te maken en andere dingen te bezoeken en je krijgt heerlijk eten, drinken en een ijsje. Kortom: er wordt goed voor je gezorgd! En het zit super comfortabel achterop de grote motor.

Bedankt Rin!