Beoordeeld op 29 januari 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel. Enkele stappen verwijderd van Ben Thanh market en andere bezienswaardigheden is dit hotel een oase in de drukte van Saigon. We hadden een kamer zonder raam, maar was geen probleem voor ons, we gebruikten de kamer toch alleen om te slapen. Kamer was ruim, zo ook de badkamer. Minibar was inclusief, zo ook high tea en welnessfaciliteiten. Rooftopbar is geweldig met 3 jacuzzi's, stoombad en sauna. Alles zag er netjes, schoon en modern uit. Rooftopbar heeft mooi uitzicht over de stad. Ontbijt was goed en uitgebreid. Personeel erg vriendelijk! Aanrader!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

We kregen een hartelijke ontvangst van Max en Simon. Ze gaven ons ook meteen enkele tips die we zeker moesten bezoeken. Het hotel zelf was ook prachtig. Modern interieur en vooral een zalige rooftop jacuzzi. Tevens is er ook een welnessgedeelte, kortom zeker luxe genoeg . Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: december 2018
Pierre313, Người quản lý van Alagon Zen Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2018

Dear valued guest,

It was a great pleasure having you at our hotel.

We are delighted that you enjoyed the facilities and services. We indeed take pride with our associates who have made you the professional services met your expected.

I certainly look forward to welcoming you back to Alagon Zen soon to experience more of our ultimate offerings.

Sincerely yours,

Ben Huynh
Guest Relation Manager

Beoordeeld op 30 oktober 2018 via mobiele applicatie

De kamers lijken op de website veel groter en luxer dan ze zijn. Het bed is niet echt fantastisch. We hadden de dag ervoor geboekt en kregen bevestiging van de gratis airport pickup maar er was niemand om ons op te halen. Toen we dit aangaven bij aankomst zeiden ze dat de booking via een ander kantoor gaat. Onze reservering konden ze pas na lang zoeken uberhaupt vinden. Geen excuses of compensatie. Zet dan op de website of in de email dat airport pickup alleen is voor mensen die meer dan 48h van te voren boeken...
In de kamer hangt een lichtverfrisser die ruikt naar deet/citroen, niet erg prettig. Hotelgangen zien er prima uit. Ontbijt had te weinig tafels voor het aantal mensen en buffet is beperkt. Gezien de prijs viel alles erg tegen. Zeker vergeleken met boutique hotels in hanoi, hue en hoi an waar we voor veel minder veel beter verbleven. Bij uitchecken ook geen interesse hoe ons verblijf was. In vietnam gewend dat er veel interesse is in hoe er gepresteerd wordt en hoe ze beter kunnen zorgen voor meer comfort. Ook de evaluatie werd op het bureau gelegd en niet bekeken noch met ons besproken. De man die de deur open houdt verdiend als enige een positieve beoordeling. Vriendelijk, aardig en attent. Kortom absoluut niet in een juiste prijs kwaliteit verhouding. Doe je niet voor als luxe als je dat niet kan waarmaken.

Datum van verblijf: oktober 2018
Alagon Hotel M, Tổng giám đốc van Alagon Zen Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2018

Dear KarenvdHondel,

We are sorry to hear of your less than satisfactory experience with our hotel and hope you would accept our sincere apologies. Being know for our great service it came as a surprise, and we would like to make things right after one investigation internally.

Since the investigation is started, we would expect be reaching out you soon. Please advise us how should we get a call / email from you to determine how we could provide you with an explanation and solution that makes you come back to our hotel.

By the way, if you prefer, you should also contact us directly at tracy.bui@alagonhotels.com

We value our customer opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

Your sincerely,

Tracy Bui
General Manager

Beoordeeld op 14 september 2018 via mobiele applicatie

Goed gelegen en mooi hotel in een soort van Japanse zen stijl. Op het dak is een mooi terras met bar en zwembad met uitkijk over de stad. Kamers zijn schoon en redelijk groot. Ontbijtbuffet en mogelijkheid om snoevend een menu te bestellen. Verder is middags een soort van kleine hightea. Op de bovenste verdieping is ook nog een kleine fitnessruimte.

Datum van verblijf: september 2018
Alagon Hotel M, Manager van Alagon Zen Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2018

Dear Stadskade,

Thank you for such a great review. we are glad to know that you had enjoyed our service and facilities.

It is our honor to host you again soon.

Sincerely,

Vivian Ngo - Guest Experience Manager

Beoordeeld op 8 september 2018 via mobiele applicatie

Ontbijt is goed en uitgebreid...ook de mogelijkheid om te bestellen én buffet. De kamers zijn schoon en plezierig met geur aroma verspreiders. Zeer zen dus. Aardig personeel en dichtbij de markten en andere leuke plekken. Vriendelijke buurt dus. Parel is wel de SPA op het dak. Stoomcabine, Sauna én zwembad. Lekkere plek ook om te lezen! Toohotel

Datum van verblijf: augustus 2018
Alagon Hotel M, Người quản lý van Alagon Zen Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2018

Dear Ms. Anna,

Thank you for sharing your experience. We are glad to know that you had enjoyed our service and facilities. Your review was greatly appreciated.

We are looking forward to welcome you back in the near future,

Sincerely,

Vivian - Guest Experience Manager