Beoordeeld op 13 november 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt centraal gelegen. Heel veel drinkgelegenheden en restaurantjes in de buurt. In het weekend snachts is het dan best gehorig. Verder is de kamer heerlijk ruim en schoon. De receptioniste Ty was zeer behulpzaam en erg vriendelijk. Wij hebben bij haar 2 tours geboekt en die waren top!
Ik zou geen gebruik maken van de laundry in dit hotel, de was kwam gewoon een dag later dan gepland terug, gelukkig net op tijd voordat we weg gingen. Ontbijt is goed vooral het verse stokbrood!

Datum van verblijf: november 2018
Pathfinder701976, Front Office Manager van Beautiful Saigon Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2018

Dear 725claudineb,
Thank you very much for taking the time to share your recent experience with us.
It is always a pleasure to read such positive reviews and we are pleased to read that you enjoyed your stay as well as all our hotel has to offer. Thank you for your recommendation to other travellers in regards to our nice and clean rooms ,beautiful staff, centrally located, good breakfast.
We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

Beoordeeld op 1 november 2018

Goed hotel kortbij de uitgangsstraat Bui Vien. Goed ontbijt met zicht op het zwembad.
Zeer vriendelijk personeel , staan altijd klaar om je te helpen. Er is ook een ligweide aan het zwembad.
In het weekend komt erveen bandje zingen aan het zwembad. Leuk om is iets anders te doen.

Datum van verblijf: september 2018

Dear christelchloe,
Thank you for sharing your review in Tripadvisor community.
Particularly your compliments about our lovely swimming pool, good food and friendly staff.
Thank you again for your wonderful words and we look forward to seeing you again soon.

Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Gelegen aan een rustige steeg in district 1, kamer zonder ramen (prima want geen geluidsoverlast). Zwembad was prima vertoeven en ontbijt simpel, maar compleet. Al met al prijs-/kwaliteitsverhouding uitstekend.

Datum van verblijf: augustus 2018
Pathfinder701976, Front Office Manager van Beautiful Saigon Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018

Dear ThijsVol,
Thank you for choosing Beautiful Saigon Boutique Hotel and your time to share your experience. It great to know that you enjoy your stay with us. Thank you so much again and hope you enjoy your time in Vietnam.

Beoordeeld op 16 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel bezocht met kinderen, is ons zeer goed bevallen. Ligt er centraal, zeer vriendelijk personeel, lekker eten, prijs is goed. Wij hadden overnachtingen inclusief ontbijt. Zeker de moeite waard om hier nog eens naartoe te gaan.

Datum van verblijf: juli 2018
Beautiful Saigo... G, Front Office Manager van Beautiful Saigon Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2018

Dear LesvdM
Thank you for sharing your review in Tripadvisor community.
We always endeavor our best to make sure our valued guests have an enjoyable stay. Particularly your compliments about our located centrally, very friendly staff, good food

Beoordeeld op 26 april 2018

Tijdens onze reis door Vietnam hebben twee maal een nachtje gelogeerd in dit hotel. De tweede keer kregen we een upgrade. Deze kamer was een stuk groter en ook lichter. De eerste kamer was klein en behoorlijk donker. De kamers waren wel schoon.
Omdat we een nachtje in de Mekong Delta verbleven hebben we onze koffers in het hotel gelaten en alleen twee rugzakken meegenomen. Deze konden we kosteloos achterlaten.
Het hotel heeft een zwembad wat in de ochtend in de zon ligt, heerlijk! Dit is echt een heel groot pluspunt van het hotel evenals de ligging midden in het centrum, hierdoor zijn veel bezienswaardigheden op loopafstand.
Vind je het fijn om even af te koelen na een warme dag dan kan ik je dit hotel van harte aanbevelen.

Datum van verblijf: april 2018
Beautiful Saigo... G, Front Office Manager van Beautiful Saigon Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2018

Dear Ilja J,
Thank you for your recommendations to other travellers in regards to your wonderful experience at our swimming pool, restaurant, good location.
We are looking forward to welcoming you back our hotel in the near future.
Beautiful Saigon Boutique Hotel’s Team