Google
1 beoordeling
vanaf 72,00 US$
vanaf 63,90 US$
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ze zijn ons komen ophalen aan het hotel met de fietstaxi (heel grappige ervaring!). Nadien wat Vietnamese woorden geleerd om naar de markt te gaan om de inkopen te doen. Nadien 4 gerechten gemaakt naar keuze en alles mogen opeten .

Beoordeeld op 15 juni 2019 via mobiele applicatie

Vietnamese Kookcursus gedaan. Ontzettend leuk om te doen en wat een gepassioneerde kok. Eerst zelf ingrediënten kopen en dan aan de slag. Echt leuk om te doen.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2017 via mobiele applicatie

We werden stipt om 8u opgehaald door cyclo's ( vergelijkbaar met fietdtuktuks) die brachten ons naar de markt.

Daar aangekomen wachtte ons een geweldige gids op. Ze hielp ons voedsel kopen voor onze cooking class.

Samen met haar zijn we naar een restaurantje gewandeld waar onze echte les startte. De kok is geweldig! Hij leert je echt koken! Zijn liefde voor voedsel spat echt van hem af!

Echt een aanrader! Doen doen doen!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 20 februari 2017 via mobiele applicatie

Een leuke ochtend gehad! Eerst een toertje door de stad met de fiets, dan een bezoekje aan de markt en erna 4 gerechten gekookt! Allemaal lekker en goed uitgelegd. Soms wel wat veel ingrediënten dus misschien wat moeilijk om in België te maken? Maar ik denk dat dit geldt voor alle Aziatische gerechten ;)

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 22 december 2016 via mobiele applicatie

We hebben op onze laatste dag van 7 weken vakantie on Zuid-Oost Azië de Cooking Class van chef Vu gevolgd. Het was een waardige afsluiting tijdens welke Chef Vu ons op onderhoudende wijze de Vietnamese manier van koken voordeed en zelf liet ervaren en proeven. We gaan thuis zeker nog aan de slag met de door hem nagezonden recepten.

Datum van activiteit: december 2016