“Lekker en grote porties”
Beoordeling van TnT BBQ - GESLOTEN

TnT BBQ
2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met ons gezin gegeten. Super lekkere hamburgers, lekkere coleslaw en goede frieten. Porties zijn groot. Lekkere biertjes van de tap.

12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Kleine kaart, met hoofdzakelijk vlees gerechten. Vlees erg mals. Schoon restaurant. Vlotte en aardige bediening. Prijs/kwaliteit prima.

9 augustus 2019 beoordeeld

2 avonden hebben we in deze gezellige, steengoeie bbq tent gegeten. Goeie, vriendelijke bediening en het eten was allemaal zo lekker en goed!
Echt een aanrader!

22 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n 3-en een meal gedeeld, vooral de kip en pork waren lekker. De pulled pork iets minder, kan je beter de worst nemen. En de brisket viel tegen. Verder een schone zaak. En aardig personeel

Datum van bezoek: mei 2019
29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hier gegeten. Gewoon heerlijk. Je krijgt bij binnenkomst een fles water en maisbroodjes van het huis. De kaart is niet heel uitgebreid maar we hebben een groot deel geprobeerd en niets viel tegen. Het enige wat tegenviel was mijn tweede bestelling van twee extra porties kip. Deze portie was groter dan mijn ogen en maag. Gelukkig krijg je hier gewoon een doggybag mee.

Als je hier bent en zin hebt in iets anders dan Vietnamees, zeker proberen. Al het vlees komt uit de vs (als je de kaart moet geloven). Probeer zeker de kip (63.000 dong) ik at mijn vingers erbij op

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die TnT BBQ bekeken, bekeken ook