Beoordeeld op 6 december 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden een prima kamer met alle voorzieningen op de 7e verdieping, vlak onder de ontbijt-etage en de rooftop-bar waar het enige puntje van kritiek de muziekkeuze van de avond was, dit had wel iets relaxter gemogen. Centraal gelegen in een drukke straat/buurt.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 22 november 2017 via mobiele applicatie

Middenin het populaire centrum van Saigon biedt dit hotel comfortabele kamers. Over vluchtwegen in geval van brand en over brandveiligheid in het algemeen moet je niet lang nadenken, maar daarin is dit hotel niet uniek. Kamers zijn comfortabel en het ontbijt is royaal. ‘s Avonds een drankje in de sfeervolle rooftopbar is een aanrader!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 29 april 2017

District 1, waar savonds en overdag veel te beleven is. Maar van de drukte merk je eenmaal binnen in het hotel weinig, ideaal. Talloze restaurants en barretjes zijn om de hoek. Dit hotel is ideaal voor mensen die wel in de drukte willen zitten, maar niet in een hostel willen zitten.

Medewerkers beneden het hotel hebben goed geholpen wat tours uit te zoeken. En achteraf bleek dat zij een hele fair prijs hebben aangehouden. Kortom, check ook hier even wat het hotel voor je kan betekenen wanneer je een tour wilt doen.

Ontbijt in het naastgelegen restaurant was uitstekend!

Aanrader en bij mijn volgende bezoek kom ik hier zeker opnieuw.

Datum van verblijf: juni 2016
Duc Vuong H, Manager van Duc Vuong Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2017

Het was aangenaam dat je bij ons bleef! Bedankt voor de complimenten en aanbevelingen! We richten ons sterk op onze servicenormen en zijn blij om te horen dat onze inspanningen niet onopgemerkt zijn gegaan.
Dank u voor het geven van ons een perfecte beoordeling en voor het aanbevelen van ons hotel, reizen naar andere reizigers. Ik ben er zeker van dat ons hele hotelpersoneel in uw behoeften zoveel geniet van uw behoeften als voor uw behoeften. Wees voorzichtig!

Beoordeeld op 6 april 2017 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin op doorreis in vietnam, hotel was voor heel schappelijk prijs prima bij ons in de smaak gevallen! Mooi kamer met kluis en kledingkast, prima bedden, schoon badkamer en prima wc! Meteen goed gelegen in backpackersarea in district 1 met alle gezelligheden erop en eraan! Prima eettentjes, leuke cafe's en barretjes om te drinken, in de avond enorm veel sfeer gemixte mensen zowel locals als toeristen die enorm plezier hebben samen! Ons kamer was lekker stil op 5e verdieping en ontbijt was prima die gratis inbegrepen was. Voor de mensen die toch rust opzoeken, de skybar was enorm gezellig met mooi uitzicht op saigon. Personeel uiterst beleefd en vriendelijk! Kortom een aanrader voor velen!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 24 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prima bevallen, kamer 315 lekker stil, naast lift dus snel boven op dakterras en goede bar, fijne medewerkers en beneden goed ontbijt, verder goede hulp bij dagreizen. Wel drukke straat buiten maar te verwachten midden in de stad. Taxi naar binnenstad is aan te bevelen.

Datum van verblijf: oktober 2016