122 US$
Hotels.com122 US$
Trip.com123 US$
getaroom.com139 US$
Beoordeeld op 15 februari 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is gunstig gelegen. Het heeft uitstekende kamers met een top bed. Voorst is het ontbijtbuffet ook helemaal top. Het enige minpunt is het zwembad. Het water is veel te koud en er zijn te weinig ligplaatsen. Verder zijn er geen parasols om je te beschermen tegen de zon. Jammer. Een 9 in plaats van een 10.

Datum van verblijf: februari 2018
MGallerySG-Manager, Manager van Hotel des Arts Saigon Mgallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2019

Thank you for the review. We look forward to welcoming you back in the not too distant future. - The Hotel des Arts Saigon team

Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel op loopafstand van veel goede bars en restaurants vlakbij district 1. Het hotel is classic ingericht en van alle gemakken voorzien. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam (bij het zoekraken van je koffer wel wenselijk) ontbijt is uitgebreid en goed. Mocht je 's avonds nog een uurtje over hebben. Dan is een bezoekje aan de rooftop bar de moeite waard, lekkere muziek en een waanzinnig uitzicht over Ho Chi Minh City

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 15 december 2016 via mobiele applicatie

Hebben hier niet geslapen maar wel gegeten. Op de 23e verdieping heb je een prachtig uitzicht over de verlichte stad.

Het restaurant heeft prachtige wijnen en een goede kaart. Er staan ook gerechten als inktvis ringen en kippenvleugels op . Als hoofdgerecht hadden wij een steak en zalm, beiden uitstekend. Min puntje sigaren rokende heren naast ons.

Na afloop nog even genoten van de lounge club op het dakterras.

Kortom een aanrader maar vergeet je creditcard niet, dit restaurant is namelijk 3 keer duurder dan soortgelijke restaurants elders in de stad.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 4 december 2016

Geen gebruik gemaakt van de hotelfaciliteiten, enkel de bar en het restaurant bezocht.
Locatie is top, fantastisch uitzicht over Ho Chi Minh city.
Verrassende gerechten op de kaart, uitstekende bediening.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 14 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel op een goede locatie in Hochiminh.
Moderne kamers met schone douche en wc en een lekker bed. Service van hotelstaff was ook erg goed.

Enige puntje van kritiek is dat de keuze op de roomservice kaart niet erg groot is.

Datum van verblijf: oktober 2016