TripAdvisor

Bun Cha 145
Geclassificeerd als nr. 50 van 5.283 Restaurants in Ho Chi Minhstad
Keukens: Barbecue, Diner, Deli, Vietnamees
15 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via TA en besloten er ter gaan eten om te kijken of het echt super lekker was. We waren er rond 18:00 uur en gelukkig was het rustig, binnen 15 min zat de tent vol. De service was top, er werd uitgelegd hoe het werkt. Je krijgt namelijk een papiertje met de gerechten en kunt daarachter aangeven welke je wil en hoeveel. Tevens krijg je er een klein boekje van stof bij waar de gerechten op staan afgebeeld, erg handig! Wij bestelden 2x Bun Cha, 2x spring rolls, vlees in groene bladeren, 1 cola en 1 bier, we betaalden 174.000 dong. Het eten was echt heel erg lekker, de sfeer was goed en de prijs ook.

Kortom, een geweldig restaurant!!!!

Datum van bezoek: april 2019

28 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, kleine gezellig zaakje en heerlijk eten voor goedkope prijs! Zeker een aanrader

Datum van bezoek: maart 2019
12 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van beetje pittig eten houd en het vietnamese eten wilt proberen zou ik zeker hier komen eten.

Het zijn allemaal kleine lossen gerechtjes van hooguit €3 per gerechtje.

Het kan alleen zijn dat het te druk is binnen en dan je dus een paar minuutjes moet wachten, maar dat was het zeker waard.

Datum van bezoek: maart 2019
17 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier dezecmiddag komen eten, gezellig rustige tent met heerlijk eten zonder veel poespas. Aanradertje voor de kleine honger aan kleinev prijs

Datum van bezoek: januari 2019
23 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je lekkere, toeristvriendelijke en goedkope bun cha wil eten zit je hier op de juiste plek! Een gezellig klein restaurantje in de barstreet. Zonder twijfel mijn favoriete gerecht uit vietnam.

Datum van bezoek: november 2018

In Bun Cha 145 geweest? Deel je ervaringen!