TripAdvisor
Ho Chi Minhstad
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekker eten voor een klein prijsje!”
Beoordeling van Bun Cha 145

Bun Cha 145
Geclassificeerd als nr. 49 van 5.291 Restaurants in Ho Chi Minhstad
Keukens: Barbecue, Diner, Deli, Vietnamees
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

-Leuk en kleinschalige inrichting.
-Goed Engels sprekende eigenaar en personeel.
-Vriendelijke eigenaar en personeel.
-Klein kaartje bij je gerecht waarop staat omschreven hoe je het gerecht eet.
-Eignaar komt ook nog bij je tafeltje langs om het vriendelijk uit te leggen.

Datum van bezoek: juni 2018

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het zien van de positieve kritieken op tripadvisor zijn we er gaan eten. Het is een restaurantje met een beperkte klaart. De baas was heel vriendelijk en legde ons het concept goed uit. Het eten was heel lekker, alle gerechten. Zeker de moeite waard en moet je gedaan hebben. Enig minpuntje is de rij wachtende mensen buiten van dit populair restaurantje. Ze kijken je op je vingers en dáárdoor zit je niet op je gemak.

Datum van bezoek: juni 2018
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor een klein prijsje. Restaurantje ziet er leuk uit en personeel is super vriendelijk.

Datum van bezoek: april 2018
29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles van de kaart zo'n beetje besteld inclusief 2 drankjes. Hele leuke en smaakvolle gerechtjes. Bediening ging super snel. Binnen een half uur stonden we weer buiten. Zo'n 7 euro lichter... Dikke aanrader

Datum van bezoek: maart 2018
6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, leuke inrichting, hip, zeer vriendelijke eigenaar, vlotte bediening, diverse kleine gerechten, overheerlijk gegeten, zeer vriendelijk geprijsd. Voor ons de beste ervaring gedurende ons verblijf in Vietnam

Datum van bezoek: december 2017

In Bun Cha 145 geweest? Deel je ervaringen!