TripAdvisor
Ho Chi Minhstad
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Super plekje voor een heerlijk koffie of wijntje”

Lamenda Saigon Cafe & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 776 van 5.291 Restaurants in Ho Chi Minhstad
30 september 2017 beoordeeld

Heel vriendelijk personeel,we hebben elke ochtend koffie gedronken ,heerlijk Europees
koffie.\Eten was ook goed met een heerlijk rood wijntje.
Het is wel een beetje prijzig voor Vietnam maar je kunt er heerlijk zitten.
In de weekenden live muziek.
We zijn meerdere keren daar geweest en kregen extra aandacht van NY(heel leuk en vriendelijk personeelslid)

Datum van bezoek: september 2017
AEmHotel, General Manager van Lamenda Saigon Cafe & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017

Dear derwin m

Many thanks for your recent review of Lamenda. We are so pleased to hear you enjoyed many aspects of what we have to offer including great coffee, fine wine, delicious food and live entertainment to name a few.

We use fresh Lavazza Italian coffee beans and our team of baristas create the coffee you enjoyed every day.

Ny is one of our newer staff to join the team so we appreciate the fact you found her to be attentive and friendly. We will certainly pass on your kind comments to her which I'm sure she will be excited to know.

We hope to see you back at Lamenda soon, enjoying a drink and observing the Saigon life passing by.

Best regards
Michael Barker
Group General Manager
A&EM Hotel Group

7 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Moderne tent waar je een trendy drankje kunt drinken maar ook alle soorten europees eten kunt krijgen. Het heeft een heerlijk terras met goede stoelen

Datum van bezoek: november 2016
14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk café op de hoek van een verkeersplein, midden in het leven. Hier koffie gedronken, de meeste geprobeerd van de kaart, erg goed , een macchiato zoals deze hoort, een klein shot of koffie met melk. Goede en vriendelijke bediening. Een prettige en sfeervolle ambiance. Lekker loungen buiten.

Datum van bezoek: september 2016
3 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte plek voor een kop koffie, bediening slechte bediening, luisteren niet naar wat je vraagt, brengen zomar wat. Tevens vrij duur!

Datum van bezoek: februari 2016
5 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In heel Vietnam was dit bij uitstek het slechtste wat ik heb gehad. Kippevleugeltjes besteld als hoofdgerecht, het leek er niet eens op. 5 frietjes en 3 kippenvleugels zonder vlees, grotendeels bot!

Je betaald veel voor werkelijk niks! Leuke uitstraling en gezellig zitten maar voor het eten zou ik hier never terugkomen. Vreselijk!

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Lamenda Saigon Cafe & Restaurant bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Lamenda Saigon Cafe & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!