Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

vanaf 15,00 US$
vanaf 48,00 US$
vanaf 35,00 US$
Beoordeeld op 26 maart 2020 via mobiele applicatie

Grappige tourguide die op een leuke manier het leven van de vietcongstrijders uitlegt. Zeker een bezoekje waard

Beoordeeld op 15 maart 2020 via mobiele applicatie

Van de week deze middagtour gedaan met als gids Theodore. Theodore is een hele goede gids die veel over de geschiedenis van Vietnam vertelde. Ik vond de tour erg interessant en leuk. Aan het einde van de tour bij de tunnels is het ook nog mogelijk om te schieten met een AK47. De kosten hiervan zijn 600.000 VND voor 10 kogels. Al met al een leuke tour voor een leuke prijs. En dikke pluim voor Theodore

tours v, Front Office Manager van Vietnam Adventure Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Dear Valued Guest! Thank you very much for your warm feedback to our guide and services! We really appreciate it! We will strive to improve our service the best possible way to serve visitors to Vietnam and we look forward to seeing you again in the future. Thank you!

Beoordeeld op 14 maart 2020 via mobiele applicatie

Onwijs interessante middag gehad. Reis van 2 uur maar dat was het zeker waard. Goede bus met airco. Onze guide vond ik erg speciaal. Hij heeft zelf gevochten bij deze tunnels. Hierdoor krijg je echt een beeld hoe het in die tijd is geweest. Thank you Tuan!

Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie

Steven verteld op een fijne manier over de Cu Chi tunnels en de Agent orange narigheid.

Als je een tour wilt die niet te duur is, dan is deze halve dag perfect.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie

Leuke interactieve tour met daarbij een bezoek aan handicap handcrafts. Steven legde alles goed uit en heeft de dag laten omvliegen.

Datum van activiteit: maart 2020