“Heerlijk Mexicaans gegeten!”

Keukens: Mexicaans
Dineropties: Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Bezorgen, Reserveringen
16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Mexicaans eten, precies zoals ik het wil. Lekkere grote portie voor prima prijs! Erg fijn en goed Engels sprekend personeel. Toen we het niet op kregen hebben ze het voor ons ingepakt om mee te nemen. We waren er vrij vroeg (18:00) en daardoor waren we de eerste daar, anders inderdaad misschien beter om te reserveren. Zou hier zo nog eens heen gaan!

Datum van bezoek: januari 2019

7 oktober 2018 beoordeeld

Klein restaurantje waar we heerlijk Mexicaans gegeten hebben. De porties zijn groot en het personeel enorm vriendelijk. Best op voorhand reserveren, tenzij je vroeg genoeg gaat zoals wij.

Datum van bezoek: augustus 2018
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de reacties vastberaden om in Saigon opzoek te gaan naar La Fiesta om ons te wagen aan een burrito. Finger licking good, de slogan van een bekend fast good keten, kan hier ook goed bij worden gebruikt. Wij hebben van tevoren gereserveerd omdat het vaak druk is. Dit is wel een goede tip voor volgende bezoekers. Een vriendelijk ontvangst met daarbij de nacho’s verkregen van het huis. De burrito’s waren overheerlijk. Geweldig lekker. Ik had ‘little bit spicy’ en dit was voldoende om mijn mond in extase te laten komen. Wauw!

Datum van bezoek: juli 2018
13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We balen ontzettend dat we dit adresje pas op onze laatste avond in HCMC hebben ontdekt, want wat was dit een gezellige en lekkere plek. Het personeel is enorm aardig, je krijgt heerlijke zelfgemaakte nachos met dipsaus van het huis, toen ik een glas water bestelde gaf de ober uit zichzelf aan dat een glas water gewoon gratis is (echt nog nooit meegemaakt, wat een super service!).

Verder hadden we vooraf de chilli fries die werkelijk goddelijk waren en onze hoofdgerechten waren de enchilladas die ook voortreffelijk waren. Wij eten best veel, dus het was bij ons helemaal op, maar volgens mij kan je gewoon een bakje vragen om wat over is mee te nemen. Dat zag ik andere gasten tenminste doen.

Al met al heerlijk gegeten in een lekker koel tentje met geweldig personeel. Aanrader!!

Datum van bezoek: maart 2018
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een warm welkom kregen we in afwachting van ons eten nacho's geserveerd. Nadien serveerden het vriendelijke personeel ons heerlijke taco's.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die La Fiesta bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In La Fiesta geweest? Deel je ervaringen!