Beoordeeld op 17 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden de executieve room geboekt. Onze mond viel open toen we binnen stapten. We lagen op de 17e verdieping met een prachtig zicht over Ho Chi Minh. Bij deze kamer was het gebruik van de lounge mee inbegrepen. Een echte aanrader. Vanaf 18.30 kan je cocktails drinken zoveel je wil, alsook wijn of frisdrank, ook een hapje eten. ( voor ons een volwaardige maaltijd)
Ook zeer behulpzaam en zeer vriendelijk personeel. We hebben ook een massage gehad, zalig

Datum van verblijf: juni 2019
LibertyCitypoint, General Manager van Liberty Central Saigon Citypoint Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2019

Dear marcpC5395QS,
Warm Greetings from the Liberty Central Saigon Citypoint Hotel!
Thank you for taking time to share your experience with us on Tripadvisor.
Providing outstanding services in a comfortable place is the ultimate goal of all hotel collaborators.

Beoordeeld op 12 april 2019

Super vriendelijk personeel dank u Rita and Chau you are the best .
Front desk was ook super vriendelijk @ the lounge hebben we veel van genoten veel tips qua restaurants ,bars en attracties zoal opera en etc ...
Dank jullie wel .

Datum van verblijf: april 2019
LibertyCitypoint, General Manager van Liberty Central Saigon Citypoint Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2019

Dear arguslexus,
Warm Greetings from the Liberty Central Saigon Citypoint Hotel!
Thank you for taking time to share your feedback on Tripadvisor
We are glad to know that you have enjoyed your stay at our hotel and we will definitely share your great compliment to our staff members.

Beoordeeld op 26 januari 2019 via mobiele applicatie

De locatie van dit hotel is grandioos. Dicht bij het centrum met de vele gezellige barretjes, restaurants en winkelcentra. Het hotel is modern (5 jaar oud) en ademt sfeer en klasse uit. Het personeel is super vriendelijk en goed engels sprekend. De rooftopbar mooi en gezellig. De kamer compleet, schoon, modern en prettig. Kleine fitnessruimte maar voldoende voor work out. Spa is mooi. Het ontbijt zeer smaakvol en uitgebreid. Ik zou hier zo weer komen. Het internet mag nog iets beter, verder alles perfect.

Datum van verblijf: januari 2019
LibertyCitypoint, General Manager van Liberty Central Saigon Citypoint Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2019

Dear RenevanPelt70,

Thank you very much for taking time to share your review. We are very delighted that you had a great time at Liberty Central Saigon Citypoint hotel.
We wish to welcome you back to our hotel again and I will pass on your kind words to our staff members.
Again, thank you very much and we look forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een super locatie in Ho Chi Min, alle attracties zijn op loop afstand te bereiken. De markt, parken, pleinen, eetgelegenheden, museums enzovoort. De kamers zijn schoon, er is een spa, zwembad op het dak, gym en toproof bar, echt super uitzicht hier en gezellig ingericht. Het ontbijt is super en het personeel is niets te veel om aan je wensen te voldoen zoals een ijskoffie of wat dan ook. Miss Hien, werkzaam in de lobby, is erg vriendelijk(en lang voor een Vietnamese ) en behulpzaam en zal je verblijf zeker veraangenamen waar zij kan. Dit hotel is zeker een aanrader en voor ons een zekerheid om naar terug te komen. De prijs-kwaliteitverhouding is prima.

Datum van verblijf: mei 2018
LibertyCitypoint, General Manager van Liberty Central Saigon Citypoint Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2018

Dear Peter C,
It always gives our staff pleasure to provide our guests great service in a comfortable atmosphere and we are glad you have taken the time to post your feedback.
We hope you have safely arrived back home in your beautiful city of Goes.
I will pass on your kind words to our staff and I hope to personally welcome you back to our hotel in the future when you visit Ho Chi Minh.

Beoordeeld op 17 april 2018 via mobiele applicatie

Heel goed gelegen, vriendelijk personeel (thank you, Mary!), lekker en uitgebreid ontbijt, mooie kamers. Zwembad valt wat tegen (lawaai en geurhinder). Prijs/kwaliteit heus wel OK. Goed voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: april 2018
LibertyCitypoint, General Manager van Liberty Central Saigon Citypoint Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2018

Dear Marleen D,

Warm Greetings from the Liberty Central Saigon Citypoint Hotel!
We thank you for taking the time to share your experience with us on Tripadvisor. We are glad to know that you have enjoyed your stay and you were satisfied by our level of care and attention.
Also, we have taken good note on your concern and contributed your feedback to our team for immediate improvement