Beoordeeld op 12 april 2019

Super vriendelijk personeel dank u Rita and Chau you are the best .
Front desk was ook super vriendelijk @ the lounge hebben we veel van genoten veel tips qua restaurants ,bars en attracties zoal opera en etc ...
Dank jullie wel .

Datum van verblijf: april 2019
LibertyCitypoint, General Manager van Liberty Central Saigon Citypoint Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2019

Dear arguslexus,
Warm Greetings from the Liberty Central Saigon Citypoint Hotel!
Thank you for taking time to share your feedback on Tripadvisor
We are glad to know that you have enjoyed your stay at our hotel and we will definitely share your great compliment to our staff members.

Beoordeeld op 26 januari 2019 via mobiele applicatie

De locatie van dit hotel is grandioos. Dicht bij het centrum met de vele gezellige barretjes, restaurants en winkelcentra. Het hotel is modern (5 jaar oud) en ademt sfeer en klasse uit. Het personeel is super vriendelijk en goed engels sprekend. De rooftopbar mooi en gezellig. De kamer compleet, schoon, modern en prettig. Kleine fitnessruimte maar voldoende voor work out. Spa is mooi. Het ontbijt zeer smaakvol en uitgebreid. Ik zou hier zo weer komen. Het internet mag nog iets beter, verder alles perfect.

Datum van verblijf: januari 2019
LibertyCitypoint, General Manager van Liberty Central Saigon Citypoint Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2019

Dear RenevanPelt70,

Thank you very much for taking time to share your review. We are very delighted that you had a great time at Liberty Central Saigon Citypoint hotel.
We wish to welcome you back to our hotel again and I will pass on your kind words to our staff members.
Again, thank you very much and we look forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een super locatie in Ho Chi Min, alle attracties zijn op loop afstand te bereiken. De markt, parken, pleinen, eetgelegenheden, museums enzovoort. De kamers zijn schoon, er is een spa, zwembad op het dak, gym en toproof bar, echt super uitzicht hier en gezellig ingericht. Het ontbijt is super en het personeel is niets te veel om aan je wensen te voldoen zoals een ijskoffie of wat dan ook. Miss Hien, werkzaam in de lobby, is erg vriendelijk(en lang voor een Vietnamese ) en behulpzaam en zal je verblijf zeker veraangenamen waar zij kan. Dit hotel is zeker een aanrader en voor ons een zekerheid om naar terug te komen. De prijs-kwaliteitverhouding is prima.

Datum van verblijf: mei 2018
LibertyCitypoint, General Manager van Liberty Central Saigon Citypoint Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2018

Dear Peter C,
It always gives our staff pleasure to provide our guests great service in a comfortable atmosphere and we are glad you have taken the time to post your feedback.
We hope you have safely arrived back home in your beautiful city of Goes.
I will pass on your kind words to our staff and I hope to personally welcome you back to our hotel in the future when you visit Ho Chi Minh.

Beoordeeld op 17 april 2018 via mobiele applicatie

Heel goed gelegen, vriendelijk personeel (thank you, Mary!), lekker en uitgebreid ontbijt, mooie kamers. Zwembad valt wat tegen (lawaai en geurhinder). Prijs/kwaliteit heus wel OK. Goed voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: april 2018
LibertyCitypoint, General Manager van Liberty Central Saigon Citypoint Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2018

Dear Marleen D,

Warm Greetings from the Liberty Central Saigon Citypoint Hotel!
We thank you for taking the time to share your experience with us on Tripadvisor. We are glad to know that you have enjoyed your stay and you were satisfied by our level of care and attention.
Also, we have taken good note on your concern and contributed your feedback to our team for immediate improvement

Beoordeeld op 27 februari 2018

Hotel ligt zeer centraal. Op loopafstand van de kathedraal, het postkantoor, opera house, vroegere Amerikaanse ambassade, wandelpromenade naar de rivier toe en een overdekte markt. Om de hoek bij het hotel kun je geld wisselen. Genoeg restaurantjes in de buurt.
Kamers zijn ruim met goed bed. Wifi ontvangst is goed. In januari 2018 zijn ze naast het hotel bezig met de aanleg van de metro. Het verkeer wordt daardoor via een flessehals voor langs het hotel geleid. Gevolg: enorm druk en veel lawaai. Rustig op het terras zitten van de coffeeshop beneden is er daardoor niet bij. Vraag om een kamer aan de rustige kant en niet direct aan de voorkant.
Het ontbijt (bruin brood en kaas aanwezig) en het eten in het hotel zijn goed.

Datum van verblijf: januari 2018
LibertyCitypoint, General Manager van Liberty Central Saigon Citypoint Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2018

Dear decvc,
Warm Greetings from the Liberty Central Saigon Citypoint!
Hope you safely reach back home in your beautiful Nederland city.
We thank you for taking the time to share your experience with us.
Providing outstanding services in a comfortable place is the ultimate goal of all hotel collaborators. We shall inform our team on your positive review.