Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com49 US$
Hotels.com48 US$
Expedia.com48 US$
Priceline40 US$
Trip.com31 US$
eDreams49 US$
Beoordeeld op 8 mei 2018

Prima hotel, beetje aan de prijs voor Vietnamese begrippen, maar de jacuzzi en de cocktailbar op het dak maakt veel goed. Personeel vriendelijk maar zakelijk (Japanse keten) en hebben onze private transfer naar Ben Tre prima geregeld. Ook de terugreis vanuit Ben Tre naar het vliegveld in Hochimin. Tegenover het hotel klein zijstraatje met fantastisch restaurant

Datum van verblijf: april 2018
Manager S, Tổng giám đốc van Silverland Sakyo Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Dear Pauline L,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor over Silverland Sakyo Hotel and Spa. Ik ben verheugd om te lezen dat u heeft genoten van een ‘zeer gastvrij’ verblijf en zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen.

Beoordeeld op 31 oktober 2017 via mobiele applicatie

Sfeervol, luxe, mooi. Het is een oase van rust in het drukke Ho chi minh City. Prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. Zowel op de kamer als de rest van het hotel. Het zwembad met sauna was heerlijk!
Zeer vriendelijk personeel dat steeds weer klaarstaat voor iets extra's. Zo kregen we 's middags gratis thee met heerlijke hapjes.
Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
Manager S, Tổng giám đốc van Silverland Sakyo Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Dear tessawubben,

Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

Geweldige service! Keurig netjes hotel. Keurig en zeer beschaafd personeel. Mooi rooftop zwembad en bar. Ontbijt en afternoon tea, prima voor elkaar. Dichtbij van alle bezienswaardigheden. We werden echt behandeld alsof we heel speciaal waren. Gewoon een perfect hotel!

Datum van verblijf: augustus 2017
Manager S, General Manager van Silverland Sakyo Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2017

Chère Melissa v,

Toute l'équipe du Silverland se joint à moi pour vous remercier d'avoir écrit ces lignes trés positives suite à votre séjour parmi nous.

Toute l'équipe et moi même serons trés heureux de vous accueillir prochainement, lors de votre prochaine visite à Saigon.

Cordialement,

Beoordeeld op 23 mei 2017 via mobiele applicatie

Geweldige ligging, heerlijke rooftop jacuzzi, TOPontbijt, prachtige kamers, zeer vriendelijk personeel (erg behulpzaam, willen je oprecht helpen, bv bij taxi regelen ), kortom, echt een superaanrader!

Datum van verblijf: april 2017
Manager S, Tổng giám đốc van Silverland Sakyo Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2017

Dear Sofie D,

Beoordeeld op 15 maart 2017

Een aangenaam hotel met mooie ruime kamers en grote bedden! Het dakterras is een feest om te verblijven met een cocktail in de hand en je voeten in het water. Een zeer aangenaam ontbijt met ruime keuze geeft je een energieke start van de dag!

Datum van verblijf: mei 2016