Beoordeeld op 23 mei 2018

Hotel ligt even buiten centrum, maar met shuttle bus of boot prima te bereiken.
Vooral de boot is leuk, terug in het donker, met de skyline van de stad.
Appartement is erg groot en ruim, 3 slaapkamers en 2 badkamers. Ontbijt is buiten aan het water en uitgebreid. Lekker zwembad.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 12 november 2017 via mobiele applicatie

Op het eerste zicht was het een groot appartement dat we binnen kwamen. 3 slaapkamers, elk een eigen badkamer. De keuken is enorm verouderd, de wasmachine ziet er niet uit en wordt slecht onderhouden. Zo hebben we witte sokken, er grijs uitgekregen, wat niet de bedoeling is uiteraard.
Er wordt dagelijks "gepoetst" eigenlijk werden gewoon de handdoeken ververst en dan nog niet eens alle handdoeken. Wel héél vriendelijk personeel! Ook het bootje naar de stad is zeer handig, want je zit toch wel wat uit de richting.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 10 november 2017 via mobiele applicatie

Net iets buiten de oude centrum, maar goed opgelost door shuttlebus sen en boten in te zetten.

We waren aangenaam verrast door de grootte van de kamer. Het heeft vier slaapkamers en evenveel badkamers. Heel verzorgd ook.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 5 maart 2017 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel! We hadden het 4 slaapkamer-appartement, waar we met twee gezinnen in verbleven. Mooi ruim appartement met mooi uitzicht over de stad!
Het ontbijt was buiten aan het water, erg sfeervol!
Om naar de stad te gaan hebben ze een gratis shuttleservice (met de boot of de bus). Vooral met de speedboot naar de stad is een leuke belevenis.
De dame achter de receptie beneden is top (goed Engels & service gericht)! Zo ook de bewaking. Allemaal erg vriendelijk.
Ook leuk: ze hebben vishengels te leen, waarmee je aan het water kan vissen (veel catfish)!
Het zwembad is ook goed.

Perfect rustig (luxe) verblijf buiten de stad, maar door de boot is de stad (district 1) met ongeveer 15 minuten te bereiken!!

Echt een aanrader!!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 15 juli 2015 via mobiele applicatie

Na een zeer drukke periode van ho chi minh, da nang, hoi an, hue ... ideaal om nog een paar dagen te genieten in alle rust. We hadden een appartement met drie slaapkamers en een zee van ruimte. Fantastisch is het juiste woord.

Datum van verblijf: juli 2015