260 US$
BESPAAR 137 US$
Trip.com260 US$
ZenHotels.com384 US$
Beoordeeld op 3 oktober 2019

Park Hyat is een prachtig hotel, heel vriendelijk personeel en een zeer centrale ligging. De kamers zijn ruim met alle faciliteiten. Het buitenzwembad is fantastisch alsook de fitness. Het ontbijt is heerlijk!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Beoordeeld op 29 januari 2019

Ik reis veel en vaak door Azië. Het Hyatt Hotel Saigon heeft zich voor mij bewezen als het beste hotel van Azië. Het hotel, de kamers, restauranten en bars zijn van hoge kwaliteit. Het personeel is uitermate vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Ik ben hier nu 3 keer geweest en plan nu al een nieuw bezoek aan dit prachtige midden in het bruisende centrum van Saigon gelegen hotel.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Beoordeeld op 24 januari 2019

Perfecte Park Hyatt
Eigenlijk geen enkele klacht over dit hotel
Locatie is goed, bar en restaurant zijn prima.
Ontbijt is uitgebreid en zeer compleet
Kamers zijn ruim, douche is goed, uitzicht is prima
Voor mij toch wel het best onderkomen in de stad

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 april 2018 via mobiele applicatie

Gisterenavond aangekomen, hotel is niet ver van het internationale airport. Was al weer een jaar geleden. Gisteren heerlijk gegeten in het hotel. Vanmorgen de fitness bezocht en nu genieten van een ontbijt half buiten.

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 januari 2018

OP 14,15,16 januari 2018 hier met 4 vrienden gedineerd. Zeer vriendelijke en attente bediening en mogelijkheden gerechten aan te passen. LET wel op, Als je alles zoals in Nederland in 1 bestelling opgeeft, krijg je ondanks de instructie het hoofdgerecht later op afroep door te laten komen, het toch te vroeg geleverd. ( ervaring van vorige jaren ) en Amerikaanse/Vietnamese gewoonte. Wij bestelden derhalve in fases, hoofdzakelijk Italiaanse gerechten. Wijnen, Rioja Ricsal 2012 en Haut Selve Grave. Er wordt hier vrij vroeg gegeten en wij zaten wat later op de avond alleen in het restaurant. Prijzen op Hyatt niveau, maar uitstekende kwaliteit en entourage.

Kamertip: n.v.t. dit keer uitsluitend gebruik gemaakt van restaurant B.G. en Bar b.g.
Datum van verblijf: januari 2018